Kullberg Øre-Nese-Hals Klinikk

Telefonnummer69 21 16 0069 21 16 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dyrendalsveien 13C 1778 Halden

Siste vurderinger av Kullberg Øre-Nese-Hals Klinikk

Profesjonell, imøtekommende og hjelsom

Lege: Vibeke Kullberg-Marcussen Skrevet

Var hos legen for søvnutredning, og jeg møtte en profesjonell, imøtekommende og hjelpsom lege. Et hyggelig legebesøk.

Grundig og dyktig

Lege: Vibeke Kullberg-Marcussen Skrevet

Har ved flere anledninger vært hos henne med datter nå 8 år. Alltid opplevd henne som høflig, grundig og ryddig. Fått den hjelp som trengs. Flink med å trygge datteren min. Har tatt seg tid med henne når hun var litt redd. Bare positive opplevelser

Profesjonell lege.

Lege: Vibeke Kullberg-Marcussen Skrevet

Etter flere besøk hos denne lege har jeg kun meget positive konsultasjoner. Legen er hyggelig, hører etter, ser ikke i dataskjermen, svarer raskt på alle spørsmål, er blid og ikke minst meget hjelpsom til å få pasienten videre i hirarkiet. Kan rekomandere henne på det aller sterkeste.

Profesjonelt legekontor

Lege: Vibeke Kullberg-Marcussen Skrevet

Ser at det er skrevet mye negativt i kommentarfeltene.
Etter min mening tendenserer dette mot hets og sier mer om de som har skrevet det enn de som har utført jobben sin.
Har nylig vært der og møtte en profesjonell legesekretær som utførte sin jobb punktlig.
I tillegg tok legen seg god tid og kom frem til en riktig diagnose. Hun var blid og hyggelig og lyttet til hva jeg hadde å si. Min svigersønn har også vært der og har den samme oppfatning som meg. Endret diagnose og er blitt bra. Denne legen kan anbefales på det varmeste.

Frekk, overlegen og uhøflig

Lege: Vibeke Kullberg-Marcussen Skrevet

Kom dit med min nesten tre år gamle datter. Konsultasjonen tok ikke lang tid, men i løpet av kvarteret vi var der inne klarte hun å få meg til å føle meg som verdens mest inkompetente og verste mor. Kommentarer som "min oppfatning er at barna ikke bør bestemme", eller "dette (les;undersøkelsen) blir lettere hvis 'noen'(les;meg) tar styringa her" er bare noen eksempler, og gjør ikke akkurat kjemien noe bedre. Hun klarte å opptre overlegent i hver eneste setning hun sa eller svarte på. Jeg kommer til å si til min lege også at hun aldri må henvise noen andre videre til henne, en slik opplevelse unner jeg ingen!