Torshovdalen Legesenter

Telefonnummer22 09 76 0022 09 76 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo

Siste vurderinger av Torshovdalen Legesenter

Dyktig og flink

Lege: Faiza Basharat Skrevet

Hun er vår familielege vi har hatt henne som fastlege i snart 15 år. Hun er dyktig og flink. Hun tar seg god tid og er veldig forståelsesfull. Hun har veldig god erfaring og en god lytter

Både lytter og ser

Lege: Stein Anders Solgård Skrevet

Har hatt Stein som fastlege i mange år, og bytter bare lege fordi vi har flyttet. Han er, som mange andre også har påpekt, utrolig punktlig, samtidig som han har tid til å diskutere og snakke om det jeg som pasient trenger. Han henviser videre ved behov, og tar kontakt hvis det er nødvendig. Tommel opp!

Ikke anbefaler

Lege: Faiza Basharat Skrevet

Eneste som er bra er at hun har mange dyktige vikarer som tar være på deg. Hun er ikke interessert i deg eller hva du spørrer.
Torshovdalen er et bra klinikk, hvor man kan betale med kort og har egen app, som funker bra. Men bestilling av time på appen koster, og du får time etter 10-15 dager...

Dyktig lege.

Lege: Ole Henrik Øyum Skrevet

Er vel i utgangspunktet ikke så veldig fan av sider som dette, da de ofte er veldig polariserende i forhold til å gi tilbakemeldinger.

Jeg er en av de som ikke har oppsøkt legen med mindre det har vært strengt nødvendig, men etter å ha vært syk en god stund, så måtte jeg oppsøke legen tidligere i år. Fra første konsultasjon, så har jeg følt at min helse har vært det viktigste.
Dr. Øyum er en utrolig dyktig lege, og han har min fulle tillit.

Grundig og systematisk

Lege: Ole Henrik Øyum Skrevet

Øyum er ryddig, tar en ting om gangen og forklarer hva han gjør/skriver.
Han er flink til å holde tiden, jeg opplever aldri store forsinkelser, noe som også gjør at jeg må bestille flere timer om jeg vil ta opp flere ting.
Han henviser raskt når det er nødvendig.
Han er saklig og effektiv.