Torshovdalen Legesenter

Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo

Siste vurderinger av Torshovdalen Legesenter

Empatisk, vennlig og varm

Lege: Siri Annie Åsli Skrevet

Siri er en fantastisk lege og et nydelig menneske. Hun lytter, tar deg på alvor og bryr seg oppriktig om deg. Hun er varm og trygg og jeg føler jeg kan ta opp alle typer problemer. Hun er løsningsorientert og dyktig, tar seg tid og stiller gjerne de ekstra spørsmålene som gjør at jeg føler meg sett. Den beste legen jeg har vært borti og jeg anbefaler henne på det sterkeste.

Skulle ønske det var enklere å få time

Lege: Siri Annie Åsli Skrevet

Tydelig en populær lege, for det er aldri mulig å få time. Er jeg syk og trenger å gå til fastlegen trenger jeg legetime innen kort tid - ikke 2 uker frem i tid. Har endt opp med å gå til privat lege nesten hver gang, og det blir fort veldig dyrt. Den ene gangen jeg har vært hos Silje på 2,5 år, var jeg fornøyd.

Kunnskapsrik og tillitsvekkende

Lege: Ole Henrik Øyum Skrevet

Har hatt Ole Henrik som fastlege i 4 år og må dessverre bytte etter at vi skal flytte. Ville gjerne fortsatt med samme lege fordi han tenker alltid helhetlig, tar seg tid til det som står på agendaen og forstår seg godt på folk. Tipp topp fyr og lege!

Lege: Stein Anders Solgård Skrevet

Solgård er utrolig dyktig. Nå har jeg gått til han i et par år, og jeg turte etter mange år å åpne meg for han om noe jeg slet med psykisk. Han ga meg tid og hørte på meg. Det gjorde at jeg etter flere år turte å oppsøke psykisk hjelp for min mentale helse. Takk Solgård, du er helt rå.

Empatisk, grundig, kunnskapsrik, og ser det store bildet slik en fastlege skal.

Lege: Siri Annie Åsli Skrevet

Jeg byttet til Siri fra en fastlege som ga meg dårlige råd som gjorde meg sykere. Er så fornøyd med Siri at jeg har beholdt henne også etter at jeg flyttet. Vikar Lise Meland er også helt topp.

Det eneste negative med Siri er at hun er litt stressa på tid, men fordelen er at det betyr at hun sjelden er særlig forsinket. Og det er jo ikke Siri selv som har bestemt lengden på konsultasjonene. For meg med mange helseutfordringer betyr knapp tid at jeg må være litt mer systematisk i timene, jeg lister opp hva jeg trenger hjelp med og så samarbeider vi om å få det unna i riktig prioriteringsrekkefølge. Behovet hennes for å ikke bli så forsinket kan sikkert føles stressende for enkelte.

Siri tar plagene mine på alvor, og utreder der det bør utredes, men er også flink til å ta et skritt tilbake og gi beskjed når hun mener plagen skyldes belastninger og ikke sykdom. Jeg synes hun får til å gjøre det på en måte som gjør at jeg føler meg forstått og ikke avfeid. Hun er god både på fysisk og psykisk helse. Jeg opplever at vi samarbeider godt.
Hun er god på å jekke meg ned når jeg ønsker å dra tilbake for mye på jobb for tidlig. Et stort pluss for en kroniker som må passe litt ekstra på helsa :) Hadde min forrige lege tatt meg like mye på alvor ville jeg trolig hatt bedre helse i dag.

Stort pluss for at hun henviser videre eller lener seg på andre legers uttalelser i tilfeller hvor hun synes hun ikke har nok erfaring, for eksempel avansert stoffskifte-behandling. Så vidt jeg har skjønt er det ikke en selvfølge.
Jeg føler meg trygg, blant annet fordi jeg har opplevd at hun tar skikkelig grep med tett oppfølging når det trengs, f.eks. da jeg var i ferd med å få en infeksjon i operasjonssår.