Torshovdalen Legesenter

Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Torshovdalen Legesenter

Fantastisk fastlege

Lege: Salmana Hafsa Ata Rønning Skrevet

Flink, grundig og hyggelig. Jeg er lege selv, men føler meg utrolig ivaretatt av henne. Endelig en fastlege jeg stoler 100% på. Anbefales!

Effektiv, hyggelig og trygg!

Lege: Salmana Hafsa Ata Rønning Skrevet

Anbefales på det sterkeste. Perfekt match for meg som ønsker en effektiv, hyggelig og trygg lege. Hun tar seg tid til å høre på hva jeg trenger, men løser ting kjapt og proft. Får du Salmana som fastlege har du skutt gullfuglen, slik føler i hvert fall jeg det.

Useriøs og lite imøtekommende

Lege: Faiza Basharat Skrevet

Har hatt Faiza som fastlege i 1,5 år og er svært misfornøyd. For det første er hun alltid forsinket. Det har aldri hendt at jeg har kommet inn til en legetime før en halvtime etter at den egentlig skulle ha startet. For det andre er hun vanskelig å kommunisere med, da hun virker veldig lite forståelsesfull og ikke er særlig imøtekommende. Hun avbryter ofte, og kan svare frekt. Har heller aldri følt at hun har tatt meg på alvor de gangene jeg har prøvd å ta opp ting med henne som har vært vanskelig. Nå har jeg endelig fått byttet til en ny fastlege og kunne ikke vært mer fornøyd med avgjørelsen! Hun anbefales IKKE!

Lyttende, kunnskapsrik og flott lege

Lege: Nirosha Srikumar Skrevet

Denne legen er bare helt fantastisk. Hun er virkelig en av de bedre man kunne ha fått når min forrige fastlege gikk av med pensjon. Hun anbefales på det sterkeste. Aldri forsinka er hun heller. Dette kunne ikke blitt bedre.

Mangler omsorg for sine pasienter og dems behov.

Lege: Faiza Basharat Skrevet

Ufin, frekk og uten omsorg for sine pasienter. Frekk mot pårørende også. Dårlig på å forklare ting og har ikke tid til deg. Forsinkelser er kjent som et stort problem. Men verste er fravær på medmenneskelighet som en lege skal ha. Kjeftende og sta. Anbefales ikke om du er for syk til å kreve din rett.