Torshovdalen Legesenter

Telefonnummer22 09 76 0022 09 76 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo

Siste vurderinger av Torshovdalen Legesenter

Dyktig lege.

Lege: Ole Henrik Øyum Skrevet

Er vel i utgangspunktet ikke så veldig fan av sider som dette, da de ofte er veldig polariserende i forhold til å gi tilbakemeldinger.

Jeg er en av de som ikke har oppsøkt legen med mindre det har vært strengt nødvendig, men etter å ha vært syk en god stund, så måtte jeg oppsøke legen tidligere i år. Fra første konsultasjon, så har jeg følt at min helse har vært det viktigste.
Dr. Øyum er en utrolig dyktig lege, og han har min fulle tillit.

Grundig og systematisk

Lege: Ole Henrik Øyum Skrevet

Øyum er ryddig, tar en ting om gangen og forklarer hva han gjør/skriver.
Han er flink til å holde tiden, jeg opplever aldri store forsinkelser, noe som også gjør at jeg må bestille flere timer om jeg vil ta opp flere ting.
Han henviser raskt når det er nødvendig.
Han er saklig og effektiv.

Empatisk,lyttende og rett fram.

Lege: Siri Annie Åsli Skrevet

Siri er alltid vennlig, varm og lyttende. Hun er løsningsorientert og dyktig. Føler meg heldig som har en så fin og flink fastlege. Jeg har legeangst, men det å komme til Siri er ikke så skummelt:)

Grundig og engasjert

Lege: Ole Henrik Øyum Skrevet

Jeg har lest et par kommentarer her som beskriver Ole Henrik som litt utolmodig, men jeg opplevde det stikk motsatte. Han brukte tid både på å bli kjent med meg og lytte til de problemene jeg la fram. Kanskje har han vært inne her og lest litt

Trygg og kunnskapsrik med masse medmenneskelighet

Lege: Siri Annie Åsli Skrevet

Hatt som fastlege i 6 år. Kunne ikke hatt en bedre lege! Tar deg på alvor, lytter og utviser alltid en stor dose empati og forståelse for deg og problemer du kommer med. Gjør sitt beste for å hjelpe.