Torshovdalen Legesenter DA

Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Torshovdalen Legesenter DA

Flink, punktlig, hyggelig, omsorgsfull

Lege: Stein Anders Solgård Skrevet

Veldig fornøyd med dr. Solgård. Jeg får time raskt når jeg trenger det, jeg opplever at han hører på det jeg har å si og at jeg får den hjelpen jeg trenger. Også et stort pluss for meg at han har glimt i øyet og er en likanes fyr.

ENDELIG en lege som skjønner

Lege: Nirosha Srikumar Skrevet

Jeg har forsøkt å få hjelp til nedtrapping på medisiner i flere år. Det har vært som om ingen andre har forstått at det er vanskelig å gå av medisiner man har tatt fast i mange år. Det har blitt bagatellisert. Det er bare å dele en tablett, har de andre sagt - om tabletter som aldri skal deles. Så kom jeg endelig til denne legen som skjønner og som tar meg på alvor. For første gang er jeg i ferd med å trappe ned på en skikkelig måte. Jeg har prøvd så mange ganger alene, men har blitt syk og elendig. Takk gud for at jeg fikk ny fastlege. Hun svarer alltid raskt på henvendelser (selv om det er en lørdag kan jeg få svar...selv om det ikke er så bra, en så god lege må ikke bli overarbeidet, vi har bruk for henne).
Sønnen min på snart 18 har også vært hos henne og han sier også at han har stor tillitt til henne. Det er bra, da vet jeg at han tar kontakt med legen om det er noe, han også. Hun er ny for oss begge. Vår forrige lege sluttet.

Vanskelig å kommunisere med og lite imøtekommende

Lege: Faiza Basharat Skrevet

Var hos henne for en legetime. Hun er svært lite imøtekommende. Vanskelig å få spurt henne noen spørsmål også, da hun avbryter ofte og det virker ikke som hun har lyst å høre på det du sier. Jeg følte nesten at jeg ble jagd ut og det virket som hun ville ha meg ut så fort som mulig. Og jeg var bare inne i 5-10 minutter. Gikk fra timen og følte egentlig ikke jeg hadde fått svar på noe da det ikke gikk å spørre henne om noe. Virker ikke særlig interessert i å høre på deg. Første gang jeg har gått fra en legetime og følt meg dårlig... Anbefales absolutt ikke.

Dårlig kommunikasjon og uoversiktlig

Lege: Faiza Basharat Skrevet

Jeg har hatt Faiza som fastlege i ett års tid nå og har vært misfornøyd siden start. Jeg byttet grunnet flytting og fordi jeg ventet en liten baby. Hun var dårlig på å informere om gravid forløpet og forløpet etter babyen er kommet. Hun er sjelden tilgjengelig, jeg får aldri time når det trengs og må alltid vente 30-45min før jeg får komme inn. Når jeg først har kommet inn og forsøker å snakke med henne er det ofte hun ikke forstår hva jeg mener og jeg forstår heller ikke alltid hva hun sier. Hun er veldig direkte, viser lite omsorg og forståelse samt kan svare litt frekt og avvisende. I tillegg jobber hun korte arbeidsdager og har ofte fri, som trekker kraftig ned når man har behov for kontakt. Hun virker heller ikke særlig organisert. Generelt er de som jobber på legekontoret i resepsjonen heller ikke veldig imøtekommende. De er ustrukturert, frekk. Anbefales IKKE!

Utrolig flink og trygg fastlege

Lege: Nirosha Srikumar Skrevet

Jeg har flyttet litt rundt og hatt ulike fastleger med varierende hell. Nå har jeg fått Nirosha, og jeg har aldri følt meg så trygg, sett og ivaretatt av en fastlege tidligere.

Hun forstår det jeg sier, tar seg tid til å bli kjent med meg, ser mine behov/utfordringer og tar trygge vurderinger.

For alle spørsmål hun stiller forklarer hun årsak/medisinsk bakgrunn til spørsmålet.

Jeg hadde i utgangspunktet kun time for allergikontroll, men hun tok seg tid til å undersøke også andre spørsmål jeg hadde.

Dette er en Pluss-tjeneste.