Torshovdalen Legesenter

Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Torshovdalen Legesenter

Rasjonell, rask, kunnskapsrik og effektiv!

Lege: Bent Røisland Skrevet

Han er presis med avt., har et bra apparat bak seg så du slipper å fly rundt for å avlegge prøver, han henviser deg, når det måtte være behov, til de beste spesialister. Og han har et godt øye for hva som er mulig for hvem i den aktuelle situasjon. Jeg r VELDIG fornøyd!

Effektiv og grundig

Lege: Faiza Basharat Skrevet

Har hatt henne som fastlege i noen år nå, hun virker være både effektiv og grundig, og jeg er godt fornøyd.

Ikke tillitsvekkende

Lege: Faiza Basharat Skrevet

Alltid 30 min - 3 timer for sein, dårlig på kommunikasjon, kommer og henter etter at hun er sein uten en eneste beklagelse, hvorfor var hun sen? Jo, fordi hun besøkte andre hjemme eller var tolk, altså greit det, men ikke greit når du vet at du har ventende pasienter, og jeg ser at alle som kommer langt etter meg blir tatt inn før meg alle som en av både henne og andre leger. Når man først er inne møter man på en kjeftende stemme, utålmodig, kaster meg ut i venterommet (på innsiden) etter å ha vært inne hos legen i 30 sekunder - 2 min (aldri vært inne lenger enn det), venter igjen for blodprøve, tar blodprøve, blir kastet ut til venterommet igjen, må vente enda lenger igjen, blir tatt inn for resultat på blodprøve, nevner såvidt hva det er og sier at jeg må betale (wtf), jeg sier at jeg trenger legeerklæring for timen og hvs skjer? Jo legen legger til 100 kroner når jeg vet at andre leger gir bekreftelse gratis, på vei ut i det jeg lukker døren sier legen "ikke ta farris, melk.." og Gud vet hva hun sa for det fikk ikke jeg med meg når døren lukket seg, verste legen jeg har vært borti. Frarådes på det sterkeste, frarådes spesielt om man sliter psykisk. Tilgjengelig er hun heller ikke, og man må vente i flere uker og måneder for time, og ser ikke på deg i løpet av timen men bare på skjermen.

Mangel på faglig kompetanse

Lege: Stein Anders Solgård Skrevet

Arrogant, frekk og langt ifra faglig sterk. Han kom med spydige kommentarer og er ikke hva jeg anser som faglig kompetent. Han møter pasienten på en dårlig måte ved å være mest opptatt av å lese på datamaskinen sin. Han oppleves ikke som en trygg og solid lege.

Overarbeidet lege

Lege: Faiza Basharat Skrevet

Hun er alltid forsinket til timen, og når jeg først kommer inn gir hun meg følelsen av at hun egentlig ikke har tid til meg. Kan bli bedt om å vente utenfor laben, mens hun tar inn en ny pasient, uten at hun forklarer hvorfor og om jeg skal komme inn igjen. Slurver med fakturaene, og leser sjeldent hva timebestillingen min går ut på, noe som kan føre til at jeg må sette opp en ny time fordi hun ikke har satt av nok tid eller booket utstyr. Jeg tror Faiza er en veldig flink lege, men at hun har alt for mange pasienter å ta seg av.

De i resepsjonen på legekontoret er lite hyggelige og ikke spesielt hjelpsomme. Gir meg feil opplysninger om behandlingene jeg skal i. Jeg betalte en gang den dobbelte summen for en konsultasjon i betalingsautomaten. Resepsjonisten ga meg cash fra automaten tilbake, fordi hen ikke orket å refundere beløpet tilbake til kontoen min.