Lillehammer Tannhelse

Nymosvingen 6 2609 Lillehammer
Lillehammer Tannhelse holder til i Lillehammer

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Lillehammer Tannhelse

Byttet reguleringstannlege

Tannlege: Malin Schultz Skrevet

Vi valgte å bytte reguleringstannlege på grunn av mangelfull oppfølging som viser seg å ha medført flere måneder med forlenget behandllingstid. Hyggelig tannlege ellers, men har antakelig altfor mange pasienter å ivareta.

Glimrende tannlege!

Tannlege: Truls Gulling Skrevet

Jeg hadde i utgangspunktet et godt snev av livslang tannskrekk da jeg kom til Truls Gulling første gangen, men det roet seg fort og i dag har jeg absolutt intet i mot å gå til tannlegen. Tvert i mot! Har nå hatt Gulling som tannlege i over 10 år. Rolig, dyktig og grundig, samt lett på hånden. Forklarer hva han skal gjøre på en interessant og lettfattlig måte. I kompliserte tilfeller legger han frem de forskjellige behandlingsmulighetene, samt fordeler og ulemper med disse + prisoverslag. Veldig ryddig. Holder seg oppdatert både faglig og utstyrsmessig, hvilket er betryggende. PS. Siden de flyttet og utvidet tannlegepraksisen er den årlige sjekken overtatt av tannpleier Caroline Dahlen. Først var jeg litt skeptisk til dette, men det var helt ubegrunnet - hun er også veldig grundig og dyktig! Sammen utgjør de et hyggelig SUPERTEAM.