Nysethvegen legekontor DA

Nysethvegen 3 2830 Raufoss

Siste vurderinger av Nysethvegen legekontor DA

Uhøflig

Lege: Victoria Anastasia Kolman Skrevet

Ble møtt med en ganske arrogant og stemplende holdning når jeg skulle fornye mine faste resepter, av denne legen som er kun vikar for min fastlege som er på ferie. Ikke har hun lest papirer eller tidligere resepter.
Sitter igjen med kjempe dårlig følelse og av og ikke bli trodd på. Stemplet som en misbruker sitter jeg igjen med.

Flink til å sende videre

Lege: Victoria Anastasia Kolman Skrevet

Koselig,hører på hva jeg sier. Er hun ikke enig så sier hun i fra (er et pluss). Er profesjonell som lege. Kan virke bisk, men er ikke det.
Det som kan være et minus. Noe bedere i norsk, må konsentrer seg. Er jo en del ord og utrykk i lege verdenen som ikke er like lett å få med seg. Men dette gjelder jo også andre leger (også norske).

Kunnskapsrik og grundig.

Lege: Victoria Anastasia Kolman Skrevet

Etter to besøk har jeg fått tillit til denne legen. Glad for en ny fastlege som ga meg rask time, og ga meg hjelp og trygghet når jeg nå trengte legehjelp.
Det har vært beroligende å vite at jeg nå har en fastlege som vil følge meg opp. Virker ikke det ene, har vi andre ting å prøve!
Håper hun blir min fastlege videre, på Raufoss, eller i nærheten.
Hun har lært seg et fullstendig norsk språk, men jeg hører at hun må ha snakket et annet språk som barn. Så gode norskunnskaper vitner om grundig jobbing, noe som forsterker inntrykket av at hun er en kunnskapsrik og dyktig lege.

Fantastisk lege!

Lege: Victoria Anastasia Kolman Skrevet

Jeg har vært hos denne legen flere ganger, og bruker også henne til ungene. Hun har gitt meg hjelp, henvist meg og funnet ut av ting jeg har slitt med i mange år.

Veldig bra kommunikasjon

Lege: Victoria Anastasia Kolman Skrevet

Dyktig lege, satt med en gang på utbredelse av sykdommen min.
Jeg veldig fornøyd med fast legen min. Endelig en lege, som sier ikke at jeg må spise fisk, for å blir frisk!