Nysethvegen legekontor DA

Nysethvegen 3 2830 Raufoss

Siste vurderinger av Nysethvegen legekontor DA

......

Lege: Victoria Anastasia Kolman Skrevet

Føler meg ikke godt ivaretatt av denne legen. Aldri øyekontakt, braskete når hun utfører diverse prosedyrer, veldig rotete kontor (flyter av papirer med navn på pasienter og andre ting på pulten og over hele kontoret). Svarer ikke når man snakker til henne , og virker direkte sur! Har lovt å gi tilbakemelding pr sms flere ganger på div.prøver uten at jeg noen gang har hørt noe fra henne. Ikke å anbefale etter mine erfaringer.

Anbefaller ikke denne legen

Lege: Victoria Anastasia Kolman Skrevet

Føler man ikke blir sett eller hørt. Har ikke lest noe om meg de gangene jeg har kommet, enda jeg har bedt om det. Ser ikke på meg når jeg snakker, og vil ikke gi den hjelpen man trenger, og som en fastlege skal gi. Kritiserer også tingene som blir sakt, og ler av det som blir sakt.

Trygg og hyggelig

Lege: Magne Asbjørn Jørgensen Skrevet

Han er veldig forståelsesfull og han lytter godt til det du har å si. Syntes han er veldig omsorgsfull

Seriøs, profesjonell og ærlig

Lege: Dag Breisjølie Skrevet

Punktlig, har tid, lytter, sender deg videre om han er i tvil. Meget profesjonell og med humor. Skulle ønske han ble pålagt å jobbe til han ble minst 80 år! ;)

Stresset

Lege: Dag Breisjølie Skrevet

Er så stresset at han ikke tar seg tid til å lytte. Hører ikke på hva jeg sier. Hadde en reell sak å ta opp, men hang seg opp i tidsbruk.