Nysethvegen legekontor DA

Nysethvegen 3 2830 Raufoss

Siste vurderinger av behandlere ved Nysethvegen legekontor DA

Meget misfornøyd.

Lege: Victoria Anastasia Kolman Skrevet

Legen kommuniserer såpass dårlig, at for meg følte jeg det gikk på sikkerheten løs. Hun virket arrogant og lite hyggelig. Hun svarte ikke på spørsmål, og skjønte åpenbart ikke hva jeg sa. Jeg hadde også store problemer med å forstå hva hun prøvde å si. kommunikasjonen oss i mellom var alt annet enn bra. Nå er jeg på venteliste for ny fastlege ved et annet legekontor.

Ikke bra

Lege: Victoria Anastasia Kolman Skrevet

Hun er totalt uforberedt til timen, leser ikke journal, hun stiller en slags diagnose, men gir deg ingen hjelp på veien videre. Snakker fort og utydelig og det er mye misforståelser. Står på venteliste til annen fastlege.

Ikke en match for meg.

Lege: Victoria Anastasia Kolman Skrevet

Følte meg verken sett eller hørt da hun avbryter før en er ferdig å stille spørsmål. Hun har gått ut av timene min flere ganger og gjort andre ting uvist hva.
Hun har god intensjon og begynner å svare deg før du er ferdig å stille spørsmål som fører til frustrasjon og missforståleser.
Når en har klart å komme igjennom en samtale er hun veldig grei og setter opp riktige tester for tingen.
Hun forklarer heller ikke ting uten at du spør henne ut om den tingen.
Hun vill helst få deg ut og inn så fort som mulig, følte meg umenneskelig gjort av dette.
Står på vent for en ny fastlege nå.

Kjempeflink lege

Lege: Victoria Anastasia Kolman Skrevet

Hun tar meg alltid seriøst, lytter og viser forståelse. Undersøker grundig. Vi hadde en litt vanskelig start med kommunikasjon, men det har blitt bedre med årene. Litt forsinkelse, men det viser at hun tar seg tid til pasientene sine. Anbefaler Victoria som fastlege. Resepsjonen og helsesekretær er også hyggelige.

Kunnskapsrik

Lege: Victoria Anastasia Kolman Skrevet

Jeg har byttet en dame lege som jeg trodde hun kan forstå min helse. Hun har ikke lest min jornal og opptatt å skrive enn å lete etter meg. Litt arrogant .