Bø Legesenter

Telefonnummer35 05 91 0035 05 91 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hellandvegen 10 3800 Bø i Telemark

Siste vurderinger av Bø Legesenter

God faglig intuisjon

Lege: Ørjan Waldenstrøm Skrevet

Jeg hadde Ørjan som fastlege da jeg var student i Bø, og må si jeg aldri har hatt bedre fastlege. Han lytter og konverserer i et behagelig tempo, som igjen skaper veldig god atmosfære på det legekontoret.

Intuisjonen hans stemte godt hver gang han vurderte tilstanden min, og han ga anbefalinger som fungerte umiddelbart.

Har nå flyttet, og har fått ny fastlege som ikke er i nærheten av Ørjan når det gjelder empati og forståelse. Ørjan er ikke en fastlege man skal ta for gitt.

Hyggelig og behjelpelig

Lege: Jonathan Rajesan Skrevet

En lege som virkelig strekker seg langt for pasientene sine. Har fulgt meg veldig godt opp og er super flink med å følge opp i ettertid. Han er også flink til å lytte og jeg føler jeg blir tatt på alvor. Og alltid godt humør, som er ett pluss. Mvh fornøyd pasient

Omsorgsfull og kunnskapsrik.

Lege: Ørjan Waldenstrøm Skrevet

Han lytter og du føler at han tror på hvert ord du sier, han tar deg på alvor. Han er ærlig og trygg.

Trygg og rolig

Lege: Jonathan Rajesan Skrevet

En lege som tar pasienten på alvor, har evne til å lytte og hsr høg kommunikativ kompetanse. Han virker kunnskapsrik og trygg på de vurderingene han tar i arbeidet sitt. En doktor jeg håper blir lenge i kommunen.

Meget fornøyd

Lege: Mamoon Akram Skrevet

Observant lege som er god til å kommunisere. Føler jeg ble tatt godt imot. Får time gjerne samme dag jeg har bestilt, og god oppfølging på resultater.