Bø Legesenter AS

Hellandvegen 10 3800 Bø i Telemark

Siste vurderinger av behandlere ved Bø Legesenter AS

Hyggelig og imøtekommende

Lege: Henning Naas Skrevet

Meget bra oppfølgning det første året men etter det virker som han blir overstyrt av noen når det gjelder økning av medisiner i livets sluttfase og jeg ligger/sitter hjemme 24/7 og ikke greier å komme meg opp av sengen kle på meg selv og det går sakte men sikkert mot slutten.Anbefales på det sterkeste,men altså ikke for meg med mine diagnoser.Dette er beklaglig for Dr.Naas er en flink og hyggelig lege.Hilsen utmattet paisient.

Empatisk, trygg, kunnskapsrik, lytter og hjelper.

Lege: Henning Naas Skrevet

Henning er empatisk og lyttende. Han kan sakene sine og du får følelsen av at han kjenner deg når du kommer inn. Trygt og godt å komme inn til han og han gjør at du føler deg sett og hørt. Han henviser, spør om ting som har vært og svarer på spørsmål. Han er høflig, men det er også rom for humor. Anbefales på det sterkeste av meg iallefall 😊

Trygg, profesjonell ,best lege for meg.

Lege: Henning Naas Skrevet

Han er veldig nøye, skjekke altid alt og passe på sine pasienter. Anbefaler veldig. Altid fornøyd fordi jeg vet at han hjelpe meg, hvis han vet ikke noe ringe altid til spesialist og skjekke.

Trygg, lytter, og snill!

Lege: Henning Naas Skrevet

Henning er en fantastisk mann, som virker engasjert i deg. Han lytter og han svarer deg tydelig. Han får deg til å føle deg hørt. Avslappet stemning og ikke skummelt. Rom for å le litt og ikke være så seriøs i kanskje noen situasjoner der det er litt mer seriøst tema. Akkurat det jeg ser etter i en fastlege, fantastisk lege!

Kunnskapsrik, oppriktig og interessert

Lege: Irene Holte Skugstad Skrevet

Irene har vært fastlegen min i over 11 år og har i perioder vært hos henne ofte. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri vil bytte fastlege. Hun er selvfølgelig dyktig, kunnskapsrik og grundig. Det tenker jeg man kan forvente, men hun er så mye mer enn det. Jeg opplever henne genuint interessert, omsorgsfull og empatisk, støttende og positiv. Jeg opplever henne engasjert og løsningsorientert. Jeg mener det er helt tydelig at hun brenner for yrket og at hun ønsker meg alt godt. Hver eneste gang.

Hun er nesten alltid 30 minutter forsinka. Noen ganger mer enn det. Hun beklager hver gang. Men dette kan hun være stolt av spør du meg. Hun tar seg alltid god tid og bryr seg ikke om de korte tidsrammene som er satt til 1 legetimeavtale. Ville ikke gjort meg noen verdens ting å vente 1 time heller! Det har skjedd det og. Det er uansett verdt det.

Jeg kan ikke få skrytt nok av henne!

mvh.