Martina Hansens Hospital

Telefonnummer0678006780 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dønskiveien 8 1346 Gjettum

Siste vurderinger av Martina Hansens Hospital

Kunnskapsrik, informativ og ryddig!

Lege: Viktoria Holt Skrevet

Første gang jeg har fått skriftlig tilbakemelding på blodprøver mm fra Martina Hansen. Dette er en svært ansvarsfull lege!

Lite omsorgsfull og arrogant

Lege: Julia Roganskaya Kruse Skrevet

Jeg hadde samme opplevelsen med denne legen som de to andre her inne som ikke hadde mange lovord å komme med. Veldig lite sympatisk lege som virket å ha bestemt seg på forhånd hva som var riktig for pasienter med plager som meg. Hun slang ut hånda for å hilse mens hun stirret på PCen og opplevelsen sto til førsteinntrykket. Ikke interessert i å lytte til hva jeg hadde å si. Virket som hun hadde lyst til å få meg fortest mulig ut derifra. Når jeg forsøkte å stille relevante spørsmål i forhold til min sykdom fikk jeg bare svar som "ja" og "nei". Hadde en lite vennlig framtoning. Jeg gråt i flere timer etter timen. Håper virkelig ikke alle har den samme opplevelsen som meg.

Arrogant og lite empatisk

Lege: Julia Roganskaya Kruse Skrevet

Den minst sympatiske legen jeg noen gang har vært borti. Hun verksetter tiltak uten å informere eller drøfte med pasienten, ved spørsmål virker det som om hun syns det var en plage at andre ikke vet det hun vet, samt at hun har en generell lite vennlig fremtoning i kroppsspråk. Kan dere få en annen så gjør det! Detnkan være hun er god faglig, men denne legen er missveiledet i forhold til viktigheten av kommunikasjon og informasjonsplikten sin, samt det rent holistiske ansvaret helsepersonell har.

Trygg og kunnskapsrik lege bryr seg om pasientene.

Lege: Nikolaos Ikonomou Skrevet

Ikonomou er en svært trygg og kunnskapsrik person som har en svært god oppfølging med sine pasienter.

gjennom 18+ år med klumpfot oppfølging så lytter han fortsatt til problemstillinger og kommer med nye løsninger og følger opp disse svært seriøst.

virker å ha en genuin interesse for personen da han har spurt om hvordan det går og hvordan det var feks på ferie.

Dersom man er så heldig og få Ikonomou som lege i sin behandling er man svært heldig.

kan anbefales sterkt!

Ny og riktig diagnose

Lege: Julia Roganskaya Kruse Skrevet

26.aug 2015 var jeg så heldig å få konsultasjon hos overlege Julia Roganskaya Kruse. Jeg opplevde Kruse som en usedvanlig god lytter. Hun ga meg den tiden jeg trengte. Hun stilte deretter en ny og riktig diagnose. Etter ca. 15 år med feil diagnose og feilmedisinering har jeg nå fått nye medisiner. Dette har gitt meg en mye bedre livskvalitet. Jeg vil derfor anbefale henne til andre pasienter