Martina Hansens Hospital

Din klinikk?Ta eierskap til denne profilen Gjør krav på profilen

Dønskiveien 8 1346 Gjettum

Om vurderingene

Siste vurderinger av Martina Hansens Hospital

Eksemplarisk Omsorg og Ekspertise

Lege: Nikolaos Ikonomou Skrevet

Jeg vil bare ta et øyeblikk for å uttrykke min takknemlighet for den utmerkede omsorgen du ga meg i dag. Din profesjonalitet, empati og ekspertise har virkelig gjort inntrykk på meg. Takk for å lytte til mine bekymringer og gi meg trygghet gjennom hele konsultasjonen. Jeg setter virkelig pris på din dedikasjon til pasientenes velvære, og jeg gleder meg virkelig til å fortsette samarbeidet med deg.
Jeg anbefaler på det sterkeste Dr. Nikolaos Ikonomou til alle som søker en lege av ypperste klasse.

Sur og hånlig lege

Lege: Viktoria Holt Skrevet

Vært hos revmatolog mange ganger og denne gangen møtte jeg tidenes sureste lege. Kom med hånlige og frekke kommentarer. Følte meg ikke komfortabel til å dele informasjon eller plager.

Meget trygg og faglig forsvarlig behandling.

Lege: Jørn Torjussen Skrevet

Meget godt kvalitets sikret behandling.
Meget god informasjon og oppfølgning før og etter operasjonen.
Resultatet ble meget bedre enn jeg ble lovet og det jeg selv forventet.
Ryggoperasjonen gav en ekstrem bedring i mitt fysiske funksjonsnivå.

Uinteressert

Lege: Viktoria Holt Skrevet

Legen var lite interesser i høre på hva jeg hadde å si. Virket små irritert, og hastet seg igjennom timen.

Profesjonell og ærlig

Lege: Julia Roganskaya Kruse Skrevet

Ble tatt godt i mot og følte meg hørt. Det er innlysende at Julia har mye erfaring og det føltes tryggende. Jeg likte at hun i motsetning til andre leger ikke prøvde å blidgjøre meg, men fokuserte istedenfor på faktiske detaljer og utfordret diagnosen jeg hadde kommet fram til gjennom uttalige søk på internett. Ble henvist videre til røntgen med noen råd om hvordan kosthold kan forbedres for å lindre leddsmerter.