Martina Hansens Hospital

Dønskiveien 8 1346 Gjettum

Siste vurderinger av Martina Hansens Hospital

Lite lyttende og arrogant

Lege: Viktoria Holt Skrevet

Totalt uinteressert i pasientens meninger. Da hun påstod at acetylsalisylsyretabletter ikke hadde påvirkning på urinsyregikt, bladde hun på internet og påstod fortsatt at hun hadde rett. Lytte er ukjent for henne. Bortkastet møte mellom lege og pasient!

Fantastisk lege.

Lege: Nikolaos Ikonomou Skrevet

Fantastisk lege som har hjulpet meg utrolig mye, han er virkelig flink i faget sitt og bryr seg om pasientene sine.
Uten han vet jeg ikke hva of hvor jeg hadde vært i dag:)
Han ringer tilogmed å lurer på hvordan det går om det er lenge siden jeg har vært hos han.
Om du får ham som lege er du urolig heldig.

Kunnskapsrik, informativ og ryddig!

Lege: Viktoria Holt Skrevet

Første gang jeg har fått skriftlig tilbakemelding på blodprøver mm fra Martina Hansen. Dette er en svært ansvarsfull lege!

Lite omsorgsfull og arrogant

Lege: Julia Roganskaya Kruse Skrevet

Jeg hadde samme opplevelsen med denne legen som de to andre her inne som ikke hadde mange lovord å komme med. Veldig lite sympatisk lege som virket å ha bestemt seg på forhånd hva som var riktig for pasienter med plager som meg. Hun slang ut hånda for å hilse mens hun stirret på PCen og opplevelsen sto til førsteinntrykket. Ikke interessert i å lytte til hva jeg hadde å si. Virket som hun hadde lyst til å få meg fortest mulig ut derifra. Når jeg forsøkte å stille relevante spørsmål i forhold til min sykdom fikk jeg bare svar som "ja" og "nei". Hadde en lite vennlig framtoning. Jeg gråt i flere timer etter timen. Håper virkelig ikke alle har den samme opplevelsen som meg.

Arrogant og lite empatisk

Lege: Julia Roganskaya Kruse Skrevet

Den minst sympatiske legen jeg noen gang har vært borti. Hun verksetter tiltak uten å informere eller drøfte med pasienten, ved spørsmål virker det som om hun syns det var en plage at andre ikke vet det hun vet, samt at hun har en generell lite vennlig fremtoning i kroppsspråk. Kan dere få en annen så gjør det! Detnkan være hun er god faglig, men denne legen er missveiledet i forhold til viktigheten av kommunikasjon og informasjonsplikten sin, samt det rent holistiske ansvaret helsepersonell har.