Måsøy Legekontor

Søndregate 1 9690 Havøysund

Siste vurderinger av Måsøy Legekontor

tillitsfull og dyktig

Lege: Therese Ursula Hildan Skrevet

Veldig dyktig lege. Hun tar god tid og lytter. Både jeg og min mor har vært hos henne og hun tar deg på alvor og ringer sykehuset når behov og følger opp. Virker kunnskapsrik.

Upersonlig lege

Lege: Therese Ursula Hildan Skrevet

Var hos henne da jeg måtte akutt til legen. Noe så upersonlig og ikke tilstede i samtalen. Kunne ikke prate med pasienten. Virket som om alt dreiet seg å få meg inn og ut av det legekontoret. Hun anbefaler jeg ikke videre. Virket heller ikke faglig dyktig.

Sjeldent bra allmennlege!

Lege: Ola Vassbø Skrevet

Ikkje best tilgjengelegheit, men ikkje rart når kvaliteten er veldig bra. Heilt tydeleg ein lege som forstår kva han driv på med, og som bryr seg. Ikkje så mange igjen av desse i dag. Roleg, sakleg, tar seg tid og lytter.

Amazing!

Lege: Ola Vassbø Skrevet

En allsidig, dyktig og serriøs lege! Både jeg selv og samboeren føler oss sett, riktig vurdert og tatt på alvor! Aldri vært bort i en annen lege, som gjør en så stor innsats for at nettopp vi skal ha det bra og bli frisk! Ikke bare er han en dyktig allmennlege, men også utrolig dyktig i svangerskapsomsorgen! I tillegg er han helt fantastisk med barn, og man sitter ikke igjen med en følelse av å være "overhysterisk" forelder! Alt i alt en lege som brenner for jobben sin og som utfører den utrolig bra!

Dyktig!

Lege: Ola Vassbø Skrevet

Endelig en fastlege jeg føler ivaretar meg. Hyggelig, lytter, effektiv og best av alt, han ser det hele bildet. Utrettet mer for meg på ett år en noen annen lege. Godt humør og lett å prate med.