Legevakt Vest

Silurveien 2 0380 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Legevakt Vest

Fantastisk

Lege: Kari Lise Jacobsen Eidjar Skrevet

Jeg opplevde en utrolig oppmerksom, kunnskapsrik og støttende lege. Stilte opp også langt utover arbeidstid. Det var også i perioder vikarer som var av samme kaliber. Har flyttet ut av kommunen, men denne legen gir jeg ikke slipp på!

ikke å anbefale

Lege: Kari Lise Jacobsen Eidjar Skrevet

Kari er sikkert en dyktig lege på flere områder men jeg ville ikke anbefalt henne som fastlege. Hun er lite tilgjengelig, det tar som regel opp til 3 uker før man får en ledig time og hun er alltid 45-60 minutter forsinket før timen. Hun gir stadig uttrykk for å være veldig travel og har ikke tid til å følge opp meg eller familiemedlemmene som pasient, og har ved flere anledninger ikke gitt meg viktige tilbakemeldinger på f.eks blodprøver. Jeg føler meg ikke trygg på at behandlingen og rådene jeg får av henne er grundig og riktig vurdert.

Vurdering

Lege: Kari Lise Jacobsen Eidjar Skrevet

En lege jeg lenge har villet bytte bort. Virker ikke interessert og er ganske frekk og tåler ikke om man er uenig. Sier faktisk at hun ikke har tid. Ikke følt meg trygg hos henne. Har byttet til en fantastisk lege nå.

Lite tilgjengelig

Lege: Kari Lise Jacobsen Eidjar Skrevet

Hun er veldig opptatt med å styre Legevakt Vest og har tydeligvis ikke tid til å være fastlege. Hun er en flink lege når hun har tid, men jeg har opplevd flere ganger at hun ikke ringer som avtalt på oppsatt tid.

Tar seg ikke tid til å lytte til pasientens behov for hjelp

Lege: Kari Lise Jacobsen Eidjar Skrevet

Hadde denne legen en kort periode. Hun hadde dårlig tid de gangene jeg ønsket hjelp, lite lyttende og overholdt ikke telefonavtaler. Kan ikke anbefale denne fastlegen, dersom du faktisk er i behov av oppfølging.