Legevakt Vest

Telefonnummer23 25 11 1123 25 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Silurveien 2 0380 Oslo

Siste vurderinger av Legevakt Vest

Flink men hun har for mye å gjøre

Lege: Kari Lise Jacobsen Eidjar Skrevet

Kari er en veldig trygg og kunnskapsrik lege. Hun har hjulpet meg gjennom lang tid og jeg har vært meget fornøyd.

Uheldigvis hadde jeg en dårlig opplevelse da vi var uenige om en sak. Jeg sendte inn en reklamasjon til Legevakt Vest i September. Jeg ringte og etterspurte svar på denne reklamasjonen i desember og jeg sendte ny e-post i januar. Jeg fikk svar på min reklamasjon i april.

Jeg er meget skuffet over hvordan Kari taklet denne reklamasjonen da jeg fikk beskjed om at dette ikke var noe hun ønsket å bruke tid på.

I tillegg var jeg dagen første pasient da jeg hadde min siste time med henne. Da kom hun gående inn da timen egentlig skulle starte og vi startet timen 15 minutter etter det vi egentlig skulle. Jeg skulle på jobb og jeg setter lite pris på mennesker som ikke respekter andre sin tid.

Kari er en veldig flink lege, men jeg føler dessverre at hun har får mye å gjøre og ikke tok seg tid til å behandle min sak. Jeg hadde også en meget dårlig kundeopplevelse med henne da hun ikke hadde noe ønske om å løse reklamasjonssaken med meg.

Empatisk og interessert

Lege: Amir Roland Iranmanesh Skrevet

Jeg fikk Amir som lege ved en tilfeldighet, da fastlegen jeg hadde var i permisjon, og det er jeg utrolig glad for. Han er uten tvil den beste legen jeg noen gang har hatt. Jeg kom til han første gang da jeg hadde kyssesyken, og har siden da vært hos han med både fysiske og psykiske plager. Han er direkte, empatiak, interessert og veldig dyktig. Hver gang jeg er hos han husker han meg godt, også problemer jeg har vært der for tidligere. Jeg føler at han bryr seg genuint og han gjør alltid det han kan for å hjelpe meg. Han tar seg tid til å høre på meg, selv om han ligger bak skjema. Dette er rett og slett en helt fantastisk lege som jeg anbefaler på det sterkeste.

Dyktig og lyttende

Lege: Amir Roland Iranmanesh Skrevet

Fantastisk flink lege. Han lytter. Tar meg og barna mine på alvor. Gan later til å ha mye kunnskap og virker interresert i å hjelpe. Det er svært fine lokaler. Hyggelige sykepleiere i resepsjonen.

Tar deg på alvor

Lege: Kari Lise Jacobsen Eidjar Skrevet

Kari Lise tar deg på alvor og gir deg en trygghetsfølelse. Hun tar seg god tid til deg, men det er synd at hun er så travel da det ikke er like bra når man kommer til vikaren hennes.

Grundig og kunnskapsrik

Lege: Amir Roland Iranmanesh Skrevet

Dr. Iranmanesh er tilgjengelig og gir deg tid du trenger.
Han tar tak i problemene og nøler ikke med å sende deg videre til spesialist. Ingen lettbent pilletriller!
Man opplever å bli godt ivaretatt på en meget profesjonell måte.
Legevakt Vest fremstår også godt drevet med hyggelige og hjelpsomme ansatte.