Eureka Kiropraktikk

Rådmann Halmrastsvei 4 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Eureka Kiropraktikk

Erfaren,trygg og særdeles kunnskapsrik

Kiropraktor: Mads Omberg Skrevet

Fantastisk og særdeles kompentent behandler både når det gjelder det faglige og når det kommer til det å samtale med pasienter.
Får du Herr Omberg som behandler er du heldig.

Fantastisk med barn

Kiropraktor: Mads Omberg Skrevet

Min sønn på 10år har vært plaget med mye migrener de fem siste årene. Vi har forsøkt mye forskjellige behandliger og medisiner.
Vi gikk til Mads første gang for ca 1år siden og bare etter en mnd var han medisinfri! Mads er kjempeflink med barn og veldig egasjert i sitt arbeid. Kan absolutt anbefale Mads!

Profesjonell og hyggelig

Kiropraktor: Mads Omberg Skrevet

Har benyttet Mads i forbindelse med forebygging og behandling av idretts skader (primært skiveutglidning i ryggen). Meget god oppfølgning og resultat.
Er alltid tilgjengelig for rask behandling.

Kjempegod behandling!

Kiropraktor: Mads Omberg Skrevet

Mads Omberg behandlet meg for et tilfelle av svimmelhet som følge av krystaller i det indre øret. Etter én behandling var jeg mye bedre og problemet er nå borte. Mads er en dyktig og kunnskapsrik kiropraktor som lytter, rådgir og behandler på en særdeles god og effektiv måte. Jeg kan anbefale ham på det varmeste.

Kunnskapsrik, trygg og uredd

Kiropraktor: Axel Wessel Hilland Skrevet

Axel Hilland tok fatt i min meget smertefulle rygg/hofte på en ny måte. Hans måte å lese min kropp og epikrise på var annerledes og utforskende enn mine tidligere erfaringer. (Betydelige smerter i 14 mnd, av og på smerter i 14 år).
De første konsultasjonene bestod for det meste i utforskende prat. Med bakgrunn i sin erfaring og kompetanse skapte han trygghet hos meg, og skrev ut resept: "Absolutt ingen aktivitet i 3 uker". Å la den smertefulle ryggen få totalt hvile ga umiddelbar virkning. Han viste meg kroppsholdning -
posisjonering som skulle hjelpe meg for å avlaste det problemfylte området. Nå 6 uker etter jeg kom til ham har jeg så vidt begynt å trene forsiktig for å bygge opp en sterk kropp som jeg kan leke meg gammel med.
Jeg er smertefri, noe jeg også har vært i perioder tidligere, men denne gangen har jeg lært hvordan jeg kan lege meg selv gjennom hvile og kroppsposisjonering. Jeg håper det holder.
Axel benyttet mange av sine kollegaer på Eureka Sandvika til å gi ulike behandlinger underveis for å fremme fremgang. Han har et fantastisk lag rundt seg. De spiller hverandre gode, og så er det trivelig å komme dit. Blir til og med husket med navn av behandlere jeg knapt har snakket med. Det gir tillit om at de jobber tverrfaglig og sammen.