P7 Legesenter AS

Prinsens gate 7 1530 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved P7 Legesenter AS

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Umar Ishtiaq Skrevet

Dette er uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt. Umar er bestandig i godt humør, tar seg god tid, tilgjengelig, og ikke minst; han lytter! Er han usikker diskuterer han gjerne problemstillingen med andre kollegaer eller henviser meg raskt videre. Som pasient er dette første gang jeg føler meg sett og ivaretatt av en fastlege

Hold unna!

Lege: Umar Ishtiaq Skrevet

Bryr seg lite, er kronisk forsinket og LAANG ventetid. Måttet gå hos de andre legene på legekontoret, blitt tatt godt i mot av de

Anbefaler IKKE denne legen.

Lege: Kamran Ashraf Butt Skrevet

Jeg anbefaler definitivt ikke denne legen. Ekstremt usympatisk og uvennlig lege. Jeg fikk en akutt tid av ham, som jeg skulle komme til innen en time. Siden jeg bor langt unna, kom jeg 7 minutter for sent, men hadde fortsatt 8 minutter av tiden tildelt meg. Legen la inn en annen pasient i min tid og nektet meg å komme inn senere eller noen forklaring. Han sendte meg en faktura for at jeg ikke møtte til time selv om jeg har frikort. Jeg skrev en anke men legen avviste det uten begrunnelse. Jeg synes dette er uhøflig og uakseptabel oppførsel.

Beste legen

Lege: Umar Ishtiaq Skrevet

Jeg har hatt 3-4 leger tidligere men kan trygt si at jeg er mest fornøyd med Umar enn alle andre. Gode vurderinger og God person å prate med

Trygg

Lege: Kamran Ashraf Butt Skrevet

En lege som lytter, forstår og setter seg inn i din helse! Anbefaler han på det sterkeste. Han viser omsorg på en slik måte jeg aldri har opplevd hos en lege før.