Ditt Legesenter AS

Prinsens gate 7 1530 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved Ditt Legesenter AS

En meget dyktigfastlege på alle plan;

Lege: Umar Ishtiaq Skrevet

Etter at min gamle gode fastlege gikk av med pensjon ble jeg anbefalt fastlege Umar Ishtiaq av en god venn. Umar begynte som fastlege i Moss i april 2022.
Jeg var var veldig heldig som fikk han som min primærlege og håper på at han blir min siste fastlege som jeg må forholde meg til.
Jeg har stor respekt og vil si et stort TAKK til denne legen. Virkelig god på å få deg til å føle deg sett og hørt, samtidig som hans kunnskap som lege kommer godt frem.
Umar er en fantastisk fastlege på alle plan med et menneskesyn,en klokskap,glimt i øyet,humor og en tålmodighet og en medisinsk kompetanse som gjør deg trygg, hvis han skulle være i tvil ang noe,er han flink til å lufte det med kollegaer.
Det finnes ikke nok stjerner her fot å beskrive denne legen. Jeg kan heller ikke få fullrost resten av personalet på Ditt legesenter. Jeg er så takknemlig for at det finnes sånne leger og sånne legesentre. Vi må ta vare på fastlegeordningen.

Trygg, vennlig og engasjert.

Lege: Umar Ishtiaq Skrevet

Har brukt Umar siden han begynte som vikar i Moss.
Han har lest seg opp på journaler fra flere år tilbake. Oppmerksom, hyggelig og ærlig om min situasjon.
Anbefaler ham til alle jeg kjenner.

Vennlig, empatisk og faglig dyktig

Lege: Umar Ishtiaq Skrevet

En lege som tar deg på alvor og får deg til å føle deg sett og ivaretatt. Forklarer problemstillinger på en forståelig måte og viser faglig dyktighet, integritet, seriøsitet og empati. Alltid vennlig, høflig og imøtekommende. Jeg har hatt han som fastlege siden han begynte i Moss, og jeg bl a har hatt behov for oppfølging pga alvorlig sykdom. Må virkelig anbefales på det varmeste!

Not caring, not following up

Lege: Kamran Ashraf Butt Skrevet

He REFUSED to take an annual blood test for me even I explained my past problems. Under my insist, he finally took ONLY a few items to check (not thourough) then it turned out many abnormal items!!
I requested the results by email (via Helsenorge). No follow up on some of the abnormal items until I questioned myself!
This shows not enough caring for patients, no proper follow ups!

Super lege, anbefales på det sterkeste

Lege: Umar Ishtiaq Skrevet

Ønsker du en lege som følger deg opp, tar det du sier på alvor og faktisk er genuint interessert i å hjelpe deg med hva enn som plager deg,så er dette rette mannen. Han sender tilogmed svar på prøver man har tatt eller andre undersøkelser man har gjort i helger, det har jeg aldri opplevd med noen annen lege.
Ikke la navnet skremme deg, legg vekk fordommene og gi mannen en sjanse, du vil garantert ikke angre!