Stridsklev Helsehus AS

Stridsklev Ring 46 3929 Porsgrunn

Siste vurderinger av behandlere ved Stridsklev Helsehus AS

Fantastisk lege.

Lege: Tin Vo Tran Skrevet

Jeg har hatt mange leger opp igjennom, og kan med hånden på hjerte si jeg aldri har vært mer fornøyd enn det jeg er nå. Han er trygg og kan jobben sin. Om det er psykisk helse, graviditet, sykdom eller annet. Føler meg trygg og godt ivaretatt hver gang. 10 av 10.

Kunnskapsrik, lytter

Lege: Tin Vo Tran Skrevet

Jeg er svært fornøyd med Dr.Tran. Jeg får alltid følelsen av at jeg blir lyttet til. Han gir gode råd, hjelper til og følger meg opp.

Imøtekommende og trygg

Lege: Tin Vo Tran Skrevet

Jeg er førnøyd med Tin Vo Tran som fastlegen min! Han er en flink lege. Han forstår min helse situasjon.

Hyggelig og flink

Lege: Tin Vo Tran Skrevet

Jeg opplever Tin Vo Tran som en hyggelig og kunnskapsrik lege. Han er rask, men ikke avvisende. Lytter til alt jeg har på hjertet og gir alltid tilfredsstillende svar. Er han selv i medisinsk tvil sender han meg til eksperter - som feks. Betania eller Aleris. Sum: jeg er alltid fornøyd med Tin Vo Tran 😀.

Kunnskapsrik, trygg og god fastlege

Lege: Tin Vo Tran Skrevet

Dr. Tran er en utmerket fastlege som sørger for at jeg som pasient føler meg ivaretatt på en trygg og god måte. Han tar meg som pasient seriøst og jeg føler meg sett. Svært kunnskapsrik og flink lege!