Stridsklev Helsehus AS

Stridsklev Ring 46 3929 Porsgrunn

Siste vurderinger av Stridsklev Helsehus AS

God kompetanse og grundig.

Lege: Tin Vo Tran Skrevet

God faglig kompetanse, som gjør at jeg føler meg trygg, og svært godt ivaretatt. Han er empatisk, grundig, følger godt opp, ryddig og interessert. Han er også utrolig imøtekommende og hyggelig. Tran innehar alle gode egenskaper en fastlege bør ha. Tin Vo Tran anbefales.

Dyktig lege

Lege: Tin Vo Tran Skrevet

Legen min er tillitsfull og imøtekommende. Dr. Tran følger opp gitte avtaler og er kunnskapsrik. Flere i familien min som blir fulgt opp av Dr. Tran. og er veldig fornøyde. Det er veldig lett å snakke med legen. Han har en veldig respektfull tilnærming med pasienter. Jeg fikk ved flere tilfeller time på dagen. Utrolig god service. Dette er en lege som kan sterkt anbefales. Jeg kommer til å fortsette å være pasient hos dr. Tran i lang tid fremover.

fikk henne som fast lege.

Lege: Berit Eksner Skrevet

Kontoret svarte aldri på telefonen;når jeg ønsket time,ringte 20 -30 ganger på en uke.kuttet ut denne fastlegen jeg aldri fikk møte!

En fantastisk lege!

Lege: Berit Eksner Skrevet

Berit er en enestående fastlege! Hun er varm, imøtekommende og genuin og jeg føler meg ivaretatt. Jeg føler alltid at jeg blir tatt på alvor, enten jeg kommer for noe som gjelder meg selv eller barna mine, og hun handler raskt. Jeg får også raskt time når jeg har behov for det. Jeg anbefaler Berit på det varmeste!

Verdens beste lege!

Lege: Berit Eksner Skrevet

Berit er en varm og omtenksom lege som ser deg. Hun lytter, hjelper og tar deg på alvor. Berit har vært min lege i 17 år, og jeg har aldri hatt en dårlig opplevelse med henne - anbefaler henne på det sterkeste.