Stridsklev Legekontor AS

Telefonnummer35 51 39 0035 51 39 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stridsklev Ring 46 3929 Porsgrunn

Siste vurderinger av Stridsklev Legekontor AS

Dr norekvaal tar seg god tid og lytter. Svært hjelpsom og har min fulle tillit

Lege: Guttorm Norekvaal Skrevet

Lang respons tid på tlf, men svært fornøyd med Dr Guttorm Norekvaal. Har lang erfaring som allmennlege og er alltid hyggelig og hjelpsom. Tar seg god til til hver pasient og er svært forståelsesfull

Vennlig, hjelpsom og flink

Lege: Guttorm Norekvaal Skrevet

Hatt Dr Norekvaal som lege siden 2015. Opplever han hver gang som hjelpsom og flink. Han tar seg tid til å lytte og jeg føler det er veldig lett å prate med han. Det er virkelig en lege som bryr seg om pasienten sin. Jeg har bare gode ord å si om Norekvaal

fikk henne som fast lege.

Lege: Berit Eksner Skrevet

Kontoret svarte aldri på telefonen;når jeg ønsket time,ringte 20 -30 ganger på en uke.kuttet ut denne fastlegen jeg aldri fikk møte!

En fantastisk lege!

Lege: Berit Eksner Skrevet

Berit er en enestående fastlege! Hun er varm, imøtekommende og genuin og jeg føler meg ivaretatt. Jeg føler alltid at jeg blir tatt på alvor, enten jeg kommer for noe som gjelder meg selv eller barna mine, og hun handler raskt. Jeg får også raskt time når jeg har behov for det. Jeg anbefaler Berit på det varmeste!

Preget av stress

Lege: Guttorm Norekvaal Skrevet

Inntrykket av legens tjenester er varierende. Ofte er det lang ventetid på ny time og alltid lang ventetid på kontoret. Stort sett over en times venting. Opplevelsen er at legen håndterer stress på en uheldig måte for pasienten. Stresset ødelegger forutsetningene for den gode samtalen og gir ikke følelsen av å være i trygge hender. Har legen gode dager fungerer det bra.