Stridsklev Helsehus AS

Stridsklev Ring 46 3929 Porsgrunn

Siste vurderinger av behandlere ved Stridsklev Helsehus AS

Dårlige opplevelser

Lege: Tin Vo Tran Skrevet

Opplevde å ikke bli tatt på alvor (nesten latterliggjort..), vanskelig å prate med, arrogant holdning.

Profesonell og ivaretagende

Lege: Berit Eksner Skrevet

Faglig sterk, tar deg på alvor og interessert i hele deg som menneske. Kan ikke tenke meg en bedre lege for meg.

Imøtekommende

Lege: Tin Vo Tran Skrevet

Tran er en svært imøtekommende lege. Han lytter oppriktig og viser at han bryr seg. For meg er det viktig å oppleve at det jeg sier blir tatt på alvor. Derfor er det godt å bli tatt imot av en lege som har tid, som lytter og viser tillit til det jeg formidler. Han følger opp avtaler i etterkant, henviser videre når det er nødvendig og husker å gi tilbakemelding når det er avtalt. Har hørt flere snakke godt om ham på venterommet. Anbefales!

God kompetanse og grundig.

Lege: Tin Vo Tran Skrevet

God faglig kompetanse, som gjør at jeg føler meg trygg, og svært godt ivaretatt. Han er empatisk, grundig, følger godt opp, ryddig og interessert. Han er også utrolig imøtekommende og hyggelig. Tran innehar alle gode egenskaper en fastlege bør ha. Tin Vo Tran anbefales.

Dyktig lege

Lege: Tin Vo Tran Skrevet

Legen min er tillitsfull og imøtekommende. Dr. Tran følger opp gitte avtaler og er kunnskapsrik. Flere i familien min som blir fulgt opp av Dr. Tran. og er veldig fornøyde. Det er veldig lett å snakke med legen. Han har en veldig respektfull tilnærming med pasienter. Jeg fikk ved flere tilfeller time på dagen. Utrolig god service. Dette er en lege som kan sterkt anbefales. Jeg kommer til å fortsette å være pasient hos dr. Tran i lang tid fremover.