Evje Legesenter

Ljosheimvegen 5 4735 Evje

Siste vurderinger av behandlere ved Evje Legesenter

Kjempefornøyd

Lege: Nektarios Apostolou Skrevet

Tar seg god tid. Grundig, nøye og dyktig. Imøtekommende. Rask til å gi tilbakemelding på prøvesvar. Blir tatt på alvor og han bruker god tid.

God lege, følger deg opp

Lege: Nektarios Apostolou Skrevet

Nøyaktig og god lege som følger deg opp som pasient - både fysisk og via Helse-Norge.

Språket er ikke det beste, men skal vi få løst legekrisen i Norge så må vi nordmenn tåle at noen snakker litt gebrokkent.

Han er direkte og ærlig, og forteller deg hva han mener. Det setter jeg pris på.

Trygg fastlege

Lege: Nektarios Apostolou Skrevet

Mitt inntrykk av min nye fastlege, er at han interesserer seg for pasienten. Han har vist en god evne til å følge opp under sykdomsforløpet. Han kan fra tid til annen slite litt med språket, men det ordner seg om man tar tiden til hjelp.

Stressa

Lege: Trond Berg-Larsen Skrevet

Fra starten veldig med, og flink til å lytte. Etter hvert dårligere tid, og ikke høre eller gidde å forstå kronske smerter. Ikke gi beskjed om hva svaret på prøvene var. Prøvde å bestille time til ungen min, men fikk bare beskjed at det var for lang ventetid til at de ville sette opp time. Bytta derfor lege ganske raskt etter det.

Vanskelig å forstå

Lege: Nektarios Apostolou Skrevet

Føler meg nesten til bry hos han, han forteller ofte hvordan leger behandler pasienter fra Hellas der han er i fra og hvor heldig vi i Norge er.. Han snakker veldig dårlig norsk og veldig hakkete, vanskelig å forstå. Han svarer ofte "ikke mer spørsmal om dette no, okke!?" så jeg får dårlig med svar og dårlig oppfølging. Har fler ganger måtte ringe ned for å få svar på prøver og andre ting vi har snakket om som han lover å si ifra om. Hadde det vært noen andre fastleger å bytte til i kommunen, hadde jeg gjort det.