Evje Legesenter

Ljosheimvegen 5 4735 Evje

Siste vurderinger av behandlere ved Evje Legesenter

Trygg fastlege

Lege: Nektarios Apostolou Skrevet

Mitt inntrykk av min nye fastlege, er at han interesserer seg for pasienten. Han har vist en god evne til å følge opp under sykdomsforløpet. Han kan fra tid til annen slite litt med språket, men det ordner seg om man tar tiden til hjelp.

Stressa

Lege: Trond Berg-Larsen Skrevet

Fra starten veldig med, og flink til å lytte. Etter hvert dårligere tid, og ikke høre eller gidde å forstå kronske smerter. Ikke gi beskjed om hva svaret på prøvene var. Prøvde å bestille time til ungen min, men fikk bare beskjed at det var for lang ventetid til at de ville sette opp time. Bytta derfor lege ganske raskt etter det.

Vanskelig å forstå

Lege: Nektarios Apostolou Skrevet

Føler meg nesten til bry hos han, han forteller ofte hvordan leger behandler pasienter fra Hellas der han er i fra og hvor heldig vi i Norge er.. Han snakker veldig dårlig norsk og veldig hakkete, vanskelig å forstå. Han svarer ofte "ikke mer spørsmal om dette no, okke!?" så jeg får dårlig med svar og dårlig oppfølging. Har fler ganger måtte ringe ned for å få svar på prøver og andre ting vi har snakket om som han lover å si ifra om. Hadde det vært noen andre fastleger å bytte til i kommunen, hadde jeg gjort det.

Dyktig fastlege

Lege: Trond Berg-Larsen Skrevet

Dyktig lege!!! Man blir alltid møtt med ett smil. Han lytter til det man har å si, viser empati og prøver å forstå situasjonen. Ikke minst at han tar seg god tid.

Ivaretatt og lytter

Lege: Eirin Emaus Skrevet

Hadde ryggplager og fikk henvist til MR etter lengre tid med ryggsmerter. Viste seg at det var annet enn muskulære plager som funn. Empatisk lege og lytter til problemene dine.