Kirkegaten legekontor

Kirkegata 1 3717 Skien

Siste vurderinger av behandlere ved Kirkegaten legekontor

Flink lege men litt for rask

Lege: Eva Romundset Skrevet

Eva er en flink lege på mange områder, spesielt arbeidslivet og dersom man har konkrete plager. Men hun snakker veldig fort og jeg kan få følelsen av at hun har veldig dårlig tid. Jeg syntes heller ikke hun følger opp så bra, må alltid ringe ang prøver og stadig påminne om ting. Hun har mye kunnskap, men dersom det er noe hun ikke kan så mye om syntes jeg ikke at hun setter seg så inn i det (hvertfall ikke i min situasjon). Kan også være vanskelig å få time, tar ofte minst en uke. Men alt i alt en veldig hyggelig lege, som sikkert oppleves veldig flink av mange.

Meget bra

Lege: Edvard Løchen Skrevet

Har hatt Løchen som fastlege i over 30 år og er veldig fornøyd. Tar alt på alvor, og tar seg god tid.

Kan sin kunst!

Lege: Edvard Løchen Skrevet

Veldig fornøyd med han som fastlege. Det kan være litt ventetid, men du vet vel hva det betyr? Han tar seg tid til de som trenger det! Trenger du mye tid en gang, tar han seg tid til det! Løser de fleste problemer som er til å løse og har veldig god kunnskap.

Lege: Edvard Løchen Skrevet

Løchen er en utrolig dyktig lege som jeg har hatt de siste 15 årene. Han tar meg alltid seriøst, uansett om det er fysiske eller psykiske plager. Han ringer ca når han sier han skal ringe, og jeg får alltid time i løpet av et par dager toppen, somregel samme dag.
Selvom det ofte er litt ventetid, så tar han seg alltid tid til å hjelpe med det man trenger.
Flott lege! Kommer ikke til å bytte før han går av.

I de beste hender

Lege: Edvard Løchen Skrevet

Løchen er en fastlege som tar seg tid til pasientene sine på en helt unik måte. Jeg har hatt mange leger opp gjennom tiden, men har aldri møtt tilsvarende genuin interesse i rollen som pasient. Jeg har også hatt med min datter, og han møter også henne på en fantastisk måte - som gjør at vi føler oss trygge begge to. Her vil jeg tilføye at hun har hatt en lege før som faktisk er barnelege, men som opptrådte på en helt annen måte, og som gjorde henne skremt.
I det hele tatt må jeg si at jeg oppfatter Kirkegaten legekontor som et bra sted fra A til Å.

Dette er en Pluss-tjeneste.