Kirkegaten legekontor

Telefonnummer35 58 78 7035 58 78 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkegata 1 3717 Skien

Siste vurderinger av Kirkegaten legekontor

Lege: Edvard Løchen Skrevet

Løchen er en utrolig dyktig lege som jeg har hatt de siste 15 årene. Han tar meg alltid seriøst, uansett om det er fysiske eller psykiske plager. Han ringer ca når han sier han skal ringe, og jeg får alltid time i løpet av et par dager toppen, somregel samme dag.
Selvom det ofte er litt ventetid, så tar han seg alltid tid til å hjelpe med det man trenger.
Flott lege! Kommer ikke til å bytte før han går av.

I de beste hender

Lege: Edvard Løchen Skrevet

Løchen er en fastlege som tar seg tid til pasientene sine på en helt unik måte. Jeg har hatt mange leger opp gjennom tiden, men har aldri møtt tilsvarende genuin interesse i rollen som pasient. Jeg har også hatt med min datter, og han møter også henne på en fantastisk måte - som gjør at vi føler oss trygge begge to. Her vil jeg tilføye at hun har hatt en lege før som faktisk er barnelege, men som opptrådte på en helt annen måte, og som gjorde henne skremt.
I det hele tatt må jeg si at jeg oppfatter Kirkegaten legekontor som et bra sted fra A til Å.

Fantastisk, dyktig, empatisk

Lege: Eva Romundset Skrevet

Første legen som faktisk har kunnet hjelpe etter å ha vært hos ett flertall andre leger siste 18 årene.
Tar seg god tid og lytter.
Flere i familien bruker også henne og alle er utelukkende positive.

Er på kontoren ca 3 av 5 dager. Her må jeg legge til att hun også er barnelege på helsestasjonen og tar vakter på legevakten i Skien. Så kan virkelig ikke klage på dette.

Eneste negative jeg kan komme på er helsesekretærene som skjeldent smiler. Virker sure. Svarer frekt tilbake samt virker overlegne.
Gjør hva jeg kan for å ikke ha kontakt med helsesekretærene. Og slik burde det kanskje ikke være?????

Kvantitet eller kvalitet?

Lege: Edvard Løchen Skrevet

Edvard er en dyktig lege, men har opplevd i senere tid at han har lite tid til hver enkelt pasient og ikke er tilstede under konsultasjon. Ofte har jeg måttet sitte lenge å vente på at jeg skal kunne komme inn. Ved behov for videre henvisning til andre spesialister, har han ved gjentatte anledninger henvist til de samme. Selv dersom det er foreliggende årsaker til at nevnt spesialist ikke er aktuell grunnet familiære årsaker o.l. Dette gir en følelse av at han ikke husker min historikk. Ergo fører dette at jeg som pasient ikke blir lyttet til eller at min historie ikke blir "viktig" nok.

Seriøs og munter

Lege: Lise Lotte Fredriksen Skrevet

Lise Lotte Fredriksen er legen jeg savner når jeg er frisk. Hun tar meg seriøst når jeg trenger det. Hennes smittende latter er en del av personligheten hennes. Hun er dyktig og lyttende, handlekraftig og spørrende.