Linderud Tannklinikk og Tannlegevakt

Linderudsletta 13 0597 Oslo
Linderud Tannklinikk og Tannlegevakt holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Linderud Tannklinikk og Tannlegevakt

Beste tannlege jeg har hatt

Tannlege: Nino Buonocunto Skrevet

Utrolig dyktig tannlege og så flink å gi råd. Veldig fornøyd med jobben han gjorde med tanna mi. Anbefales til alle som vil ha bedre tenner og bedre pris enn andre, etter å ha besøkt tannlege og fikk pleie, utrolig hvor fornøyd jeg ble og overrasket over hvor dyktig tannlege Nino Buonocunto. Vil du ha bra resultat for å få bedre tenner besøk Nino Buonocunto du kommer ikke til å angre. Jeg er så fornøyd med resultatet han gjorde med mine tenner. Takker for en utrolig bra jobbet med mine tenner🙏🏽

Kjempe flink

Tannlege: Nino Buonocunto Skrevet

Jeg synes tannlegen som har behandlet meg er kjempe flink. Personalet ringte og informefte meg behandlingen. Først gikk jeg for undersøkelsen. Det gikk helt fint. Jeg ble informert om viderebehandlingen. Datoen som planlagt ble avlsyt pga. koronautbruddet. Personalet ringte og informerte meg hvorfor det ble avlyst. Jeg ble oppringt igjen etter gjenåpning og vi avtalte nytt dato som var 05.05.2020. Behandlingsmåte passer meget godt for enhver. Service er helt tip top!

Fra tannlege skrekk, til kurering

Tannlege: Nino Buonocunto Skrevet

Nino er en veldig behagelig person. Tar seg tid til å forklare alt han skal gjøre. Ingen smerter eller ukomfortabelheter. Effektiv og flink.
Jeg har utsatt å gå til tannlegen i mange år. Med Nino er det ingen smerter eller ukomfortabelheter. Trukket to visdomstenner og borret to store hull. Ingen problem.

Kjempe hyggelige og dyktige folk

Tannlege: Nino Buonocunto Skrevet

Hit kommer jeg til å fortsette å gå.
Veldig flinke til å fortelle hva som skjer,og hva de vil gjøre.
Har du tannlege skrekk så gå hit.Dette er bra🎉👍🎉👍

The best dentist and even better person.

Tannlege: Omar Salah Al-Obaidi Skrevet

I am very much pleased to write recommendation for dr. Omar Salah Al- Obaidi. He is very professional and trust worthy dentist and also very nice in communication.