Linderud Tannklinikk og Tannlegevakt

Linderudsletta 13 0597 Oslo
Linderud Tannklinikk og Tannlegevakt holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Linderud Tannklinikk og Tannlegevakt

Topp kvalitet

Tannlege: Omar Salah Al-Obaidi Skrevet

Den beste tannlegen jeg har hatt! Følte meg ivaretatt og trygg på at han kunne det han drev med! To visdomstenner trekt samt en rotfylling! Var fornøgd med behandlingene og har ikke hatt noen problem etterpå med det som har blitt gjort heller! Meget fornøgd! Rett og slett dyktig! Synd han har flyttet! Men har også fått god behandling av de andre ansatte her også! Dyktige Unge tannleger 😊👍🏼

Dyktig og tålmodig tannlege

Tannlege: Nino Buonocunto Skrevet

Jeg gruet meg veldig til å dra til tannklinikken, da jeg er veldig redd for sprøyter. Tannlege Nino var veldig tålmodig med meg og fikk meg til å føle meg trygg og ivaretatt. Jeg har tidligere blitt møtt av arrogante tannleger som har det travelt, er irritabel og viser lite tålmodighet. Dette var en helt ny opplevelse for meg. Nino er nok den beste tannlegen jeg har gått til. Tusen takk!

Beste tannlege jeg har hatt

Tannlege: Nino Buonocunto Skrevet

Utrolig dyktig tannlege og så flink å gi råd. Veldig fornøyd med jobben han gjorde med tanna mi. Anbefales til alle som vil ha bedre tenner og bedre pris enn andre, etter å ha besøkt tannlege og fikk pleie, utrolig hvor fornøyd jeg ble og overrasket over hvor dyktig tannlege Nino Buonocunto. Vil du ha bra resultat for å få bedre tenner besøk Nino Buonocunto du kommer ikke til å angre. Jeg er så fornøyd med resultatet han gjorde med mine tenner. Takker for en utrolig bra jobbet med mine tenner🙏🏽

Kjempe flink

Tannlege: Nino Buonocunto Skrevet

Jeg synes tannlegen som har behandlet meg er kjempe flink. Personalet ringte og informefte meg behandlingen. Først gikk jeg for undersøkelsen. Det gikk helt fint. Jeg ble informert om viderebehandlingen. Datoen som planlagt ble avlsyt pga. koronautbruddet. Personalet ringte og informerte meg hvorfor det ble avlyst. Jeg ble oppringt igjen etter gjenåpning og vi avtalte nytt dato som var 05.05.2020. Behandlingsmåte passer meget godt for enhver. Service er helt tip top!

Fra tannlege skrekk, til kurering

Tannlege: Nino Buonocunto Skrevet

Nino er en veldig behagelig person. Tar seg tid til å forklare alt han skal gjøre. Ingen smerter eller ukomfortabelheter. Effektiv og flink.
Jeg har utsatt å gå til tannlegen i mange år. Med Nino er det ingen smerter eller ukomfortabelheter. Trukket to visdomstenner og borret to store hull. Ingen problem.