Linderud Tannklinikk og Tannlegevakt

Linderudsletta 13 0597 Oslo
Linderud Tannklinikk og Tannlegevakt holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Linderud Tannklinikk og Tannlegevakt

Meget dyktig på alle måter.

Tannlege: Nino Buonocunto Skrevet

Utførte rotfylling av hjørnetann og tilpasset og satte på krone.

Nino er meget faglig dyktig, effektiv, meget nøye og informativ, og gir seg ikke før det er sikkert at resultatet blir bra.

I tillegg er han meget vennlig, omsorgsfull og sympatisk og har et meget beroligende og behagelig vesen.

Min nye tann er helt problemfri og passer perfekt inn blant de andre, ingen kan se at det er en krone.

Tusen takk for hjelpen, kommer tilbake til Nino enn hvor han må være.

Hyggelig og profesjonell

Tannlege: Nino Buonocunto Skrevet

Jeg går til Nino Buononcunto som er veldig flink og hyggelig og som skaper et veldig trygt miljø under behandlingen. Kan absolutt anbefale Linderud Tannklinikk!

Veldig fornøyd!

Tannlege: Maaz Sheikh Ahmad Skrevet

Kjempefornøyd. Kom over tannlegen ved en annonse på facebook. Rent og pent lokale, veldig hyggelige og effektive.

Dedikert og energisk

Tannlege: Maaz Sheikh Ahmad Skrevet

God pedagog. Lærer deg det du trenger mtp ditt tannstell og får deg til å følge opp det som han lærer deg.

Dyktig, hyggelig og serviceorientert tannlege

Tannlege: Maaz Sheikh Ahmad Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på 5 år da jeg dro til Linderud Tannklinikk for vanlig tannsjekk. Der ble jeg møtt av tannlege Maaz. Han var veldig hyggelig, forklarte grundig skadeomfanget tennene mine hadde blitt utsatt for i alle årene uten regelmessig tannsjekk, og foreslo en plan for behandlinger. Jeg har nå vært hos tannlege Maaz snart 5 ganger, og er veldig fornøyd med sluttresultatet av behandlingene. Han er i tillegg veldig god på å forklare deg gjennom prosessen, og tar hensyn for sprøyteskrekk. Kan anbefale han på det varmeste om du ønsker en dyktig, hyggelig og serviceorientert tannlege.