Bestill time
Logo for Nydalen Tannlegesenter AS

Nydalen Tannlegesenter AS

Logo for Nydalen Tannlegesenter AS

Om klinikken

Nydalen Tannlegesenter er en moderne tannklinikk midt i Nydalen. Vårt erfarne team med tannleger, tannpleier og tannhelsesekretærer har som mål å gjøre tannbehandlingen smertefri og behagelig for alle våre pasienter.

Vi har spesiell ekspertise innen behandling av pasienter med tannlegeskrekk. Med en omsorgsfull og empatisk tilnærming vil vi gjøre tannlegebesøket så komfortabelt som mulig.

For å ønske deg velkommen tilbyr vi nye pasienter 30 % rabatt på deres første behandling. Hos oss benytter vi de nyeste tannbehandlingsmetodene for å ivareta din munnhelse og gi deg et strålende smil. La din tannhelse være vår prioritet!

Nydalen Tannlegesenter AS holder til i Oslo

• Tannlege

Siste vurderinger av Nydalen Tannlegesenter AS

Fantastisk dyktig tannlege!

Tannlege: Kanwal Bhatti Skrevet

Kanwal er skikkelig proff! Hun passer på at pasientene har det bra og er flink til å minne deg på å puste (Noe jeg fort glemmer da jeg lett fokuserer på alt annet som skjer).

Jeg måtte reparere samtlige tenner samt trekke en visdomstann, jeg var litt bekymret for at visdomstannen skulle ta tid og gjøre vondt men det var ikke tilfelle. Kanwal tok ut visdomstannen på rekordtid med NULL smerter!

Anbefales på det sterkeste!

Rett og slett en fantastisk tannlege

Tannlege: Kanwal Bhatti Skrevet

Hatt ekstrem odontofobi i over 20 år. Tannhelsen har vært nærmest ikke eksisterende. Møtte Kanwal for en samtale. Hun utviser enorm tålmodighet og fremstår som et godt menneske. Konklusjonen er at jeg nå har fullført en krevende tannbehandling. Dette har skjedd på mine premisser, hurtig og effektivt. Dette er en tannlege jeg kan anbefale på det varmeste. Spesielt om du lider av tannlegeskrekk.

Sympatisk, grundig

Tannlege: Marta Miladinovic Skrevet

Godt humør. Tok seg god tid. Oppmerksom. Forklarende. Grundig. Likevel effektiv. Snakker norsk flytende.

Den beste tannlegen

Tannlege: Bljerim (Blerim) Reshidi Skrevet

Bljerim Reshidi er Norges beste tannlege , hos han blir du sett og hørt. Han har mye kunnskap og gode råd til sine pasienter. Han er dyktig, omsorgsfull og snill. Det er ingen smerter under behandlingen , og han er en som tar godt vare på sine pasienter.Hadde vondt i den ene tanna en stund, men da jeg fikk time hos Bljerim fikk jeg hjelp , og etter det har jeg ingen smerter . Anbefales på det sterkeste , og om du har tannlegeskrekk er du Bljerim du skal dra til fordi han er kjempe flink .

Verdens beste tannlege

Tannlege: Sahar Gulzar Skrevet

I have lived in a few countries where I have visited dentists, one of the many great things I love about living in Norway, is that Norway has the world's best dentists. Nydalen Tannlegesenter has the best of the best in Dr. Sahar Gulzar. When I really needed help she was there, and I couldn't be happier with the way she handled me and my teeth. Professional, kind, considerate and understanding, I am very lucky to have her as my dentist. Thank you Sahar!