Bestill time
Logo for Nydalen Tannlegesenter AS

Nydalen Tannlegesenter AS

Logo for Nydalen Tannlegesenter AS

Om klinikken

Nydalen Tannlegesenter er en moderne tannklinikk midt i Nydalen. Vårt erfarne team med tannleger, tannpleier og tannhelsesekretærer har som mål å gjøre tannbehandlingen smertefri og behagelig for alle våre pasienter.

Vi har spesiell ekspertise innen behandling av pasienter med tannlegeskrekk. Med en omsorgsfull og empatisk tilnærming vil vi gjøre tannlegebesøket så komfortabelt som mulig.

For å ønske deg velkommen tilbyr vi nye pasienter 30 % rabatt på deres første behandling. Hos oss benytter vi de nyeste tannbehandlingsmetodene for å ivareta din munnhelse og gi deg et strålende smil. La din tannhelse være vår prioritet!

Nydalen Tannlegesenter AS holder til i Oslo

• Profilbilde av tannlege Mina Quynh Tran
  • Profilbilde av tannlege Marta Miladinovic
  • Tannlege

Siste vurderinger av Nydalen Tannlegesenter AS

En utrolig dyktig og profesjonell tannlege

Tannlege: Kanwal Bhatti Skrevet

Dr.Kanwal er veldig flink til å gjøre jobben sin. Hun er effektiv, både med tid og kvalitet.

Jeg er sjeldent hos legen, og når jeg først er der ønsker jeg at ting skal gå raskt. Jeg hadde et stort problem, da jeg hadde en visdomstann som var helt feil plassert og krevde et kirurgisk inngrep for å få fjernet den. Dr.Kanwal var rask, men også utrolig varsom, hun gjorde opplevelsen MYE mer BEHAGELIG enn det man skulle tro. Hun var veldig flink, og nå (1 uke etter operasjonen) kan jeg se på resultatet mitt og med sikkerhet anbefale legen videre til andre pasienter.

Hun husker pasienten sin neste gang man er hos henne, noe som gir følelsen av å være i trygge hender. Det beste av alt er at hun er utrolig positiv, og møter deg med en strålende innstilling.

Anbefales!

Tannlege: Kanwal Bhatti Skrevet

Etter mange år med tannlegeskrekk og dårlige opplevelser, går jeg endelig til tannlegen uten å grue meg! Har fått super behandling av Dr. Bhatti, og føler hun vil meg det beste. Hun forklarer godt og svarer på spørsmål. Har vært gjennom en smertefri rotfylling, og er nå igang med Invisalign hos henne. Hun er veldig positiv og fleksibel. De ringer å sier ifra om de skulle være forsinket eller om de har tid tidligere enn avtalt. Gleder meg til resultatene fremover, og er glad jeg har funnet en tannlege jeg føler meg trygg hos :) anbefaler henne på det varmeste!

Dyktig og omsorgsfull

Tannlege: Kanwal Bhatti Skrevet

Jeg kontaktet Nydalen Tannlegesenter, som er åpent hele året, i påsken pga akutt smerte. Jeg var så heldig å få time hos Kanwal få timer etter at jeg ringte og klaget min nød. Det var ikke lett å finne hvilken tann som utløste smerten, men Kanwal ga seg ikke før hun fant årsaken. Det medførte begynnelsen på en akutt rotfylling som ble fullført et par uker senere. Jeg fikk god bedøvelse, og behandlingen var tilnærmet smertefri.

Kanwal ga et sympatisk inntrykk og dempet tannlegeskrekken min. Og viktigst av alt - hun virket trygg på den behandlingen hun utførte.

Takk, Kanwal, for at du var der da jeg trengte det.

Dyktig og rolig

Tannlege: Kanwal Bhatti Skrevet

Jeg var hos Bhatti i påsken med en veldig byll og store problemer. Hun og teamet hennes slapp alt de hadde i hendene og jobbet med meg i flere timer. Jeg er utrolig godt fornøyd. Hun er dessuten søt og hyggelig og informerer godt unedrveis.

Utrolig snill og god tannlege.

Tannlege: Kanwal Bhatti Skrevet

Anbefaler Kanwal på det sterkeste, og spesielt hvis man lider av tannlegeskrekk. Hun er faglig dyktig, omtenksom og alltid blid.