Solum Legesenter DA

Pelotongvegen 2 3734 Skien

Siste vurderinger av behandlere ved Solum Legesenter DA

En fantastisk mann.

Lege: Manoharan Manika Skrevet

En fantastisk dyktig mann som bryr seg om sine pasienter. Jeg blir alltid lyttet til og han tar eventuelle bekymringer alvorlig. Han er grundig og jeg føler meg 100% trygg hos han. Han følger alltid opp. En lege som virkelig anbefales på det sterkeste.

En meget dyktig og omsorgsfull lege

Lege: Per Ola Hogner Jahr Skrevet

Dr. Jahr er til stede og dyktig! Han er humoristisk og vittig! Han viser stor forståelse og genuint interessert! Lyttende og løsningsorientert. Faglig oppdatert kombinert med empati og et behagelig vesen.

Dette er en lege jeg vil anbefale om du får muligheten til å få han som fastlege. Som pasient blir du sett og ivaretatt på en meget god måte. Føler meg heldig som har han som fastlege. Den beste legen som finnes!

Fantastisk!

Lege: Toril Brox Kjeldby Skrevet

Utrolig dyktig og seriøs lege. Høyt kunnskapsnivå, og følger opp pasienten helt utmerket.
Kunne ikke vært mer fornøyd.

Skikkelig skuffet over denne legen.

Lege: Adam Pietrzykowski Skrevet

Da jeg kom som ny pasient til denne legen, gav han nærmest uttrykk for å ikke tro på meg da jeg fortalte han sykehistorien min (det som var relevant på dette tidspunktet). Jeg bad han derfor ta en titt på journalen min, noe han aldri gjorde. Jeg kom igjen flere avtalte timer etter hverandre og han var alltid like dårlig forberedt. Han viste lite eller ingen interesse for å hjelpe/gjøre jobben sin. Noe som bare førte til såpass mye frustrasjon for min del at jeg valgte å bytte. Og selv om jeg var pasient på Solum kun en kort tid, hadde personalet klart å somle bort hele journalen min da jeg byttet. Følte det var mye rot der. Har ulik oppfatning av helsesekretærene. Noen var veldig hyggelige, andre ikke. Men, jeg anbefaler absolutt ikke denne legen.

en bra lege

Lege: Ubbat Ocak Skrevet

vennlig,imøtekommende, lytter, snakker forståelig om din sykdom. rask til å henvise videre. har tid til å lytte.du får sitte til du er ferdig.