Solum Legesenter DA

Pelotongvegen 2 3734 Skien

Siste vurderinger av behandlere ved Solum Legesenter DA

Du skal lete lenge før du finner bedre lege!!

Lege: Per Ola Hogner Jahr Skrevet

Har hatt problemer med ryggen over veldig lang tid. Har vært på undersøkelse på sykehuset uten noe særlig hjelp. Kun med beskjed om å ta tiden til hjelp. Dr. Jahr derimot syntes ikke dette var godt nok svar og begynte derfor å lete i andre fylker etter spesialister han kunne sende meg til. Utrolig godt å ha en lege som kjemper for deg så du slipper bruke resten av kreftene dine på det når man er syk. Verdens beste lege!!

Kunne ikke fått en bedre lege

Lege: Casper Holmberg Skrevet

Casper er den beste legen jeg har hatt. Han er unik og veldig flink. Jeg føler meg ofte stresset før legebesøket og gruer meg, men det går fort over når jeg har kommet inn til legen,han er så hyggelig og imøtekommende og gjør det beste for meg som pasient. Sender meg til videre undersøkelser hvis det er nødvendig og gir beskjed på prøvesvar pr tlf eller sms. Holder det han lover, uten unntak. Bestiller jeg resept før kl.14 på dagen, kan jeg hente medisiner på apoteket etter kl.17 samme dag. Kommer aldri til å bytte fastlege.

Hensynsfull og grundig

Lege: Manoharan Manika Skrevet

God til å lytte og tar små endringer alvorlig. Det er lett å få time, men skulle ønske at det kunne skrives en epost direkte til legen

Kjempe bra lege

Lege: Per Ola Hogner Jahr Skrevet

God lege med tid til pasientene og veldig god innsikt i pasientenes situasjoner

Dyktig!

Lege: Manoharan Manika Skrevet

Utrolig flink og dyktig lege! Gir seg ikke, til han har funnet hva som er galt. Har svært mye tid til pasienten, både på tlf og time hos han.. Ringer og hører hvordan det har gått, og vurderer .. Beste legen!! ANBEFALES