Colosseum Kiropraktorklinikk

Telefonnummer22 83 42 2022 83 42 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Middelthuns gate 19 0368 Oslo

Siste vurderinger av Colosseum Kiropraktorklinikk

Väldigt dåligt och oseriöst

Kiropraktor: Tom Gisle Bjargo Skrevet

Första besöket varade ca 3 minuter varpå jag blev skickad till röntgen. De ljög då om öppettiderna på unilabs röntgen för att jag skulle gå till deras samarbetspartner. De bokade då en tid åt mig och jag fick ta fri från jobb för att gå dit. När jag kom på röntgen visade det sig att de inte hade bokat tid och det blev därför ingen röntgen. Kiropraktorn kan inte behandla utan röntgen men receptionisten ville trots detta sälja en behandling och inte avboka min tid. Efter en hel del problem fram och tillbaka mellan olika senter så får jag sedan veta att pengarna inte kan återbetalas utan jag måste gå via ett annat företag för att få dessa. avråder å det starkaste att använda sig av dessa. Mer oseriös praktik får man leta efter.

Svært bredde-kunnskapsrik og unik mht 'håndverket'!

Kiropraktor: Tom Gisle Bjargo Skrevet

Jeg > 70 år. I begynnelsen - for mange tiår siden - fikk jeg kink og gikk til kiropraktor for første gang. Heldigvis endte jeg hos Tom Bjargo! Gjennom årene har han hjulpet meg med diverse akuttplager med hhv, rygg, hofter og knær og raskt fått bukt med disse. Men kanskje det viktigste av alt er at han gir meg behandling slik at problemene ikke gjentar seg. Nå har jeg time kun av og til - for å holde ryggen mm myk og bevegelig og unngår derfor de plagene jeg hadde tidligere. Dette er utrolig fint og gjør at jeg nå har lite utgifter og er i svært god form.

Obs, noen ganger er det ventetid. Beregn derfor alltid litt ekstra tid for timen.

He didn't help me at all

Kiropraktor: Tom Gisle Bjargo Skrevet

After 3 months of treatment and 30 visits I don't feel any improvement, although I heard promises and guarantees all the time.
The only thing I really feel (apart from sciatic pain) is the loss of money and waste of time.
I am very disappointed and regret starting this so-called "therapy".

Bortkastet tid og penger

Kiropraktor: Tom Gisle Bjargo Skrevet

Flink til å snakke for seg, selger pakke på 15 behandlinger, og det jeg forstod som en stor sjanse for å bli kvitt problemet. Etter endt behandling og treningsveiledning er dessverre ingen bedring oppnådd.

Klinisk overlegen

Kiropraktor: Tom Gisle Bjargo Skrevet

Har vært hos flere kiropraktorer og Tom Bjargo er overlegen når det kommer til å "knekke" riktig og smertefritt.
Forbedringspotensial på kommunikasjon og behandlingstid, men for meg er resultatet av behandlingen viktigst !