Bærum Gynekolog

Sandviksveien 36 1363 Høvik

Siste vurderinger av Bærum Gynekolog

Trygg og beroligende

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Jeg har gått til Nahid siden 2013, og er veldig fornøyd. Hun får meg til å slappe av, og det er viktig for meg. Jeg har flyttet, men går fortsatt til henne, fordi hun er så flink og trygg.

Flink og imøtekommende

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Nahid har vært gynekologen min i flere år, og jeg er veldig fornøyd. Hun tar seg alltid tid til å besvare mine spørsmål og er både snill og profesjonell. Mine varmeste anbefalinger!

Verdens beste gynekolog

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Nahid har vært min faste gynekolog i flere år. Hun har fulgt meg gjennom graviditet, og nå sist celleforandringer som jeg fikk varmebehandling for. Fikk svar denne uken at celleforandringene mine er helt borte. Jeg er såå utrulig fornøyd med Nahid, hun er en varm person som det alltid er hyggelig å komme til.

Dyktig, rolig og omsorgsfull

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Jeg går til Dr.Nahid årlig, for kontroll. Hun er dyktig, rolig og omsorgsfull, og forklarer/ viser på skjermen så man selv kan se og forstå. Dette gjør at jeg føler meg respektert, og ikke invadert, i en sårbar situasjon.

Engasjert og imøtekommende

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Nahid er en veldig dyktig og kunnskapsrik gynekolog. Hun stiller opp og går det ekstra steget om nødvendig.