Bryn Legesenter

Kirkegårdsveien 3 1348 Rykkinn

Siste vurderinger av Bryn Legesenter

Empatisk og faglig dyktig

Lege: Nikolas Enrique Anderssen Vidal Skrevet

Han tar seg alltid god tid, lytter, stiller masse spørsmål og er løsningsorientert. Virker faglig god og henviser videre hvis behov eller usikkerhet. Har vært der både for min egen del og barnas. Veldig flink med barn.

Tilstedeværende, interessert, dyktig og svært nøyaktig

Lege: Nikolas Enrique Anderssen Vidal Skrevet

Nicolas Vidal møter deg som et ekte medmenneske.
Han er nøyaktig og empatisk og han finner alltid gode løsninger. Han stiller også motspørsmål som gir egen innsikt og bredere forståelse.

Det er godt å ha en lege en virkelig stoler på, som følger deg opp grundig. Vidal er også alltid svært godt forbredt når en møter til timen.
Dette er betryggende og tillitsbyggende.

Jeg er enig i at betjeningen på telefon og i resepsjonen er dårlig og lite service-minded. Hadde jeg ikke vært så fornøyd med Vidal som fastlege hadde jeg nok byttet legesenter.

Hyggelig og effektiv lege

Lege: Julie Hjorth Wang Skrevet

Uakseptabelt dårlig servicenivå i mottaket. Svarer ikke på telefonen. Har gjentatte ganger opplevd manglende svar.

Dårlig oppfølging

Lege: Rannei Anderssen Skrevet

Ved flere tilfelle har jeg opplevd at de ikke sende meg resultater av diverse prøver.
Og det syns jeg at både farlig og dårlig av en så rutinert lege.

Hyggelig og ydmyk lege

Lege: Nikolas Enrique Anderssen Vidal Skrevet

Nikolas Vidal er en trivelig mann og en tilsynelatende kunnskapsrik lege. Jeg føler meg trygg med ham som fagmann og som samtalepartner.