Bryn Legesenter

Telefonnummer67 15 14 1067 15 14 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkegårdsveien 3 1348 Rykkinn

Siste vurderinger av Bryn Legesenter

Flink og seriøs

Lege: Lindbjørg Holm Bahgat Skrevet

Lindbjørg har jeg hatt siden jeg var barn og har selv barn nå. Hun er kjempe dyktig og kan mye, tar pasienten på alvor. Anbefales de som ønsker å gå til en lege med lang erfaring og god tid til pasientene sine. Det eneste som er ulempen er at det er lang ventetid.

Empatisk lege som virkelig tar seg tid

Lege: Nikolas Enrique Anderssen Vidal Skrevet

Den beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Tar seg god tid til å lytte, gi gode råd og finne løsninger.
Han er heller ikke redd for å søke råd hos andre.
Jobber grundig, er empatisk og imøtekommende.
Føler at han alltid har tid til meg, enda han er forsinket.
En veldig bra lege!

Dyktig og engasjert

Lege: Nikolas Enrique Anderssen Vidal Skrevet

Dyktig og engasjert fastlege. Det er derimot svært vanskelig å nå igjennom på telefon til legekontoret og også veldig vanskelig å få en normal time som ikke er akutt. Legen er fantastisk, synd legekontoret ikke er bedre driftet.

Grei lege, men elendig service ellers

Lege: Julie Hjorth Wang Skrevet

Når man ringer på morgenen etter akutt time og man ender opp og måtte ringe rundt 90 ganger for å komme igjennom på telefon, fordi hver gang man ringer er det opptatt. Regner med at flere folk bare gir opp å ringe, når man alltid kommer til opptatt på telefonen. Når jeg til slutt kommer igjennom etter 90 forsøk på å ringe, så har det selvsagt gått en 50 minutter og det er ikke mulig og ta inn til akutt time idag, så de setter meg opp dagen derpå.
Det er helt sjukt! Elendig service! Sure grettene helsesekritær som jobber der.
Julie er en flink lege og har kort ventetid hvis man ringer for å bestille en vanlig time, da får man som regel time uka etter.

Respektfull, trygg, logisk, tålmodig

Lege: Nikolas Enrique Anderssen Vidal Skrevet

Han er den beste fastlegen jeg noen sinne har hatt.
Veldig flink, sikker, nøyaktig, betryggende, kunnskapsrik, forsiktig/skånsom/hensynsfull, hyggelig og empatisk. Og ærlig, legger ikke skjul på ting, og dette er ekstra betryggende.

Er ekstremt fornøyd, tror ikke det finnes mange som er bedre, kan ikke klage på noe.
Veldig bra at jeg har fått informasjon og råd for å bli bedre.

Jeg vet ikke om noe som kan bli bedre med Nikolas Vidal, men de man snakker med for å bestille time på telefon kunne kanskje prøvd å virke mer forståelsesfulle og ha bedre tid. Det tar ofte lang tid før man kommer frem når man ringer, så kanskje det kunne vært en ekstra ansatt eller lignende.

Likevel er fastlegen min så bra at jeg aldri kunne tenke meg å bytte for å få mindre ventetid eller lignende.

Kan noen ganger være lenge å vente før jeg kommer inn til timen, men jeg opplever at det er fordi han tar seg tid til pasientene, og det synes jeg er bra.