Bryn Legesenter

Tlf: 67 15 14 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Bryn Legesenter

lege bra, mottak kjempedårlig

Lege: Julie Hjorth Wang Skrevet

skal du ringe? glem det! enten tar ingen telefon eller telefon er opptatt.
legen selv er i orden, likevel vi måtte "klage" for å få resultatene fra bloodprøvene, men etter en liten "samtale" får man nå informasjoner man trenger.
likevel er service et fremnedord - finnes dessverre ikke i mottakk.
drar du dit uten avtale må du vente timevis, vil du ringe for å få en avtale så ring flere dager uten å få tak i en.
er der flere linjer? sikkert, men ikke for pasienter

Hører på pasientene

Lege: Julie Hjorth Wang Skrevet

Liker at hun hører på pasienten og man kan komme med forslag til eksempel medisiner, ( kom med forslag til krem til min datter for eksem, var ikke noe problem å fikse den.) fikk også super oppfølging når datteren vår havnet på sykehuset, hun ringte 2 ganger etterpå bare for å høre at vi hadde det bra. Vil anbefale henne videre, men litt venting på å få tatt blodprøver...

Feil etter feil

Lege: Julie Hjorth Wang Skrevet

Hun har gjentatte ganger ikke klart å skrive ut riktig resept på medisin som jeg må bruke fast. Klarer ikke å få med seg fra gang til gang at medisinene skal være på blå-resept. Det vil koste meg flere tusen kroner!

Burde være en helt elementær og vanlig oppgave.

Flink og kunnskapsrik

Lege: Lindbjørg Holm Bahgat Skrevet

Hatt henne som fastlege i mange år. Hatt alle barna også hos henne. Veldig flink og omtenksom. Skjønner pasientens situasjon. Litt vanskelig å få time, ofte forsinkelser, men hun er da heller ikke den type lege som "kaster deg på dør" etter 5 minutter, så hun tar alle pasienter på alvor og da er det heller verdt å vente litt!

Trygg, jordnær og dyktig

Lege: Nikolas Enrique Anderssen Vidal Skrevet

Svært fornøyd med valg av fastlege. God til å lytte, og tar meg alltid på alvor. Er han usikker konfererer han med andre. Det gjør at man i desto større grad får tillit til de avgjørelsene han tar. Tidvis litt lang ventetid, men det gjør meg ingenting:)

Trygg og Forståelsesfull

Lege: Lindbjørg Holm Bahgat Skrevet

Kunnskapsrik lege som forstår pasientens situasjon. Flink til å stille diagnose. Villig til å ta flere utredninger hos spesialister for å komme frem til diagnoser. Positiv innstilt til behandlinger og gir gode råd som virker.
Hele familien er svært fornøyde og har hatt henne som fastlege i snart 9 år.

Empatisk og faglig dyktig

Lege: Nikolas Enrique Anderssen Vidal Skrevet

Han tar seg alltid god tid, lytter, stiller masse spørsmål og er løsningsorientert. Virker faglig god og henviser videre hvis behov eller usikkerhet. Har vært der både for min egen del og barnas. Veldig flink med barn.

Tilstedeværende, interessert, dyktig og svært nøyaktig

Lege: Nikolas Enrique Anderssen Vidal Skrevet

Nicolas Vidal møter deg som et ekte medmenneske.
Han er nøyaktig og empatisk og han finner alltid gode løsninger. Han stiller også motspørsmål som gir egen innsikt og bredere forståelse.

Det er godt å ha en lege en virkelig stoler på, som følger deg opp grundig. Vidal er også alltid svært godt forbredt når en møter til timen.
Dette er betryggende og tillitsbyggende.

Jeg er enig i at betjeningen på telefon og i resepsjonen er dårlig og lite service-minded. Hadde jeg ikke vært så fornøyd med Vidal som fastlege hadde jeg nok byttet legesenter.

Hyggelig og effektiv lege

Lege: Julie Hjorth Wang Skrevet

Uakseptabelt dårlig servicenivå i mottaket. Svarer ikke på telefonen. Har gjentatte ganger opplevd manglende svar.

Dårlig oppfølging

Lege: Rannei Anderssen Skrevet

Ved flere tilfelle har jeg opplevd at de ikke sende meg resultater av diverse prøver.
Og det syns jeg at både farlig og dårlig av en så rutinert lege.

Hyggelig og ydmyk lege

Lege: Nikolas Enrique Anderssen Vidal Skrevet

Nikolas Vidal er en trivelig mann og en tilsynelatende kunnskapsrik lege. Jeg føler meg trygg med ham som fagmann og som samtalepartner.

Super lege

Lege: Axel Einar Rakov Mathiesen Skrevet

Axel Einar er alltid løsningsorientert, lytter og henviser/ringer videre for å konferere andre leger for rå.
Forståelsesfull og lett og snakke med. Han følger opp og ringer etter kontortid med prøvesvar hvis det er noe.
Han er desverre alltid 30-90 min forsinket, men når du først kommer inn til han tar han seg god tid.

Flink og nøye

Lege: Julie Hjorth Wang Skrevet

Er veldig fornøyd med henne og har hørt flere andre som er fornøyde. Tok blodprøve på meg og sendte meg svaret på SMS dagen etter! Har aldri opplevd dette før! Er nøye i sitt arbeid og ser på en når man prater!!

Flink lege

Lege: Julie Hjorth Wang Skrevet

Flink lege. Lytter til deg og tar deg på alvor. Følte jeg fikk riktig behandling.Vil absolutt anbefale henne videre. Ville brukt henne som fastlege, om jeg ikke var fornøyd med den legen jeg allerede har.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Nikolas Enrique Anderssen Vidal Skrevet

Jeg har hatt fem fastleger, og Vidal er den beste jeg har hatt, med veldig god margin.

Imøtekommende, tar seg tid, tar deg på alvor, viser deg tillit, forklarer alt han gjør og mener, og en du kan snakke med om alt.

Endelig en lege der jeg tør å snakke ut.

Det kan være litt lang ventetid på legekontoret men det er positivt fordi det betyr at han tar seg tid til pasientene sine og ikke haster med å få de ut etter 20 minutter.

Synd med lang ventetid mellom hvert visitt, men det er jo problemet med alle fastleger.

Bahgat er en kjempe flink lege

Lege: Lindbjørg Holm Bahgat Skrevet

Selve lege er veldig flink . Problemet er disse resepsjonister som er frekke sørlig på telefon og tar absolutt ikke hensikt til pasienter som ringer .

Utrolig dyktig lege

Lege: Axel Einar Rakov Mathiesen Skrevet

det dumme er at jeg alltid må vente lenge etter at jeg har avtale, men vet også at jeg blir godt ivaretatt. Veldig nøye.

Lite profesjonell

Lege: Axel Einar Rakov Mathiesen Skrevet

Byttet fra denne legen etter minimal forståelse for mitt sykdomsbilde sammen med upassende kommentarer. Lar deg også vente på venterommet i minimum en time.

Kjempeflink lege, men laaaang ventetid!

Lege: Nikolas Enrique Anderssen Vidal Skrevet

Flott og sympatisk lege, men dessverre 4 ukers ventetid på time dersom det ikke er akutt.

Et frisk pust på legesenteret

Lege: Nikolas Enrique Anderssen Vidal Skrevet

Jeg har kun hatt vidal et par ganger når min vanlige fastlege var fraværende, men ble positivt overrasket over ham. Nikolas var veldig imøtekommende, virket genuint interessert, ga gode forklaringer og stilte mange spørsmål for å få en helhetlig oversikt. Nikolas synliggjorde også en veldig fin humor, som lysnet opp dagen.

Hadde jeg ikke vært fornøyd med min daværende fastlege, ville jeg ha byttet til ham tvert.

Det eneste jeg har å utsette på besøkene på Bryn Legesenter er ikke legene, men en tidvis nedlatende holdning fra en av helsesekretærene. Det å bestille seg en akuttime via telefon kan tidvis oppleves som å ringe inn på en konkurranse på et radioprogram - lange ventetider, og ikke alltid time samme dag.