Bryn Legesenter

Kirkegårdsveien 3 1348 Rykkinn

Siste vurderinger av Bryn Legesenter

Feil etter feil

Lege: Julie Hjorth Wang Skrevet

Hun har gjentatte ganger ikke klart å skrive ut riktig resept på medisin som jeg må bruke fast. Klarer ikke å få med seg fra gang til gang at medisinene skal være på blå-resept. Det vil koste meg flere tusen kroner!

Burde være en helt elementær og vanlig oppgave.

Flink og kunnskapsrik

Lege: Lindbjørg Holm Bahgat Skrevet

Hatt henne som fastlege i mange år. Hatt alle barna også hos henne. Veldig flink og omtenksom. Skjønner pasientens situasjon. Litt vanskelig å få time, ofte forsinkelser, men hun er da heller ikke den type lege som "kaster deg på dør" etter 5 minutter, så hun tar alle pasienter på alvor og da er det heller verdt å vente litt!

Trygg, jordnær og dyktig

Lege: Nikolas Enrique Anderssen Vidal Skrevet

Svært fornøyd med valg av fastlege. God til å lytte, og tar meg alltid på alvor. Er han usikker konfererer han med andre. Det gjør at man i desto større grad får tillit til de avgjørelsene han tar. Tidvis litt lang ventetid, men det gjør meg ingenting:)

Trygg og Forståelsesfull

Lege: Lindbjørg Holm Bahgat Skrevet

Kunnskapsrik lege som forstår pasientens situasjon. Flink til å stille diagnose. Villig til å ta flere utredninger hos spesialister for å komme frem til diagnoser. Positiv innstilt til behandlinger og gir gode råd som virker.
Hele familien er svært fornøyde og har hatt henne som fastlege i snart 9 år.

Empatisk og faglig dyktig

Lege: Nikolas Enrique Anderssen Vidal Skrevet

Han tar seg alltid god tid, lytter, stiller masse spørsmål og er løsningsorientert. Virker faglig god og henviser videre hvis behov eller usikkerhet. Har vært der både for min egen del og barnas. Veldig flink med barn.