Bryn Legesenter

Telefonnummer67 15 14 1067 15 14 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkegårdsveien 3 1348 Rykkinn

Siste vurderinger av Bryn Legesenter

Dyktig og engasjert

Lege: Nikolas Enrique Anderssen Vidal Skrevet

Dyktig og engasjert fastlege. Det er derimot svært vanskelig å nå igjennom på telefon til legekontoret og også veldig vanskelig å få en normal time som ikke er akutt. Legen er fantastisk, synd legekontoret ikke er bedre driftet.

Grei lege, men elendig service ellers

Lege: Julie Hjorth Wang Skrevet

Når man ringer på morgenen etter akutt time og man ender opp og måtte ringe rundt 90 ganger for å komme igjennom på telefon, fordi hver gang man ringer er det opptatt. Regner med at flere folk bare gir opp å ringe, når man alltid kommer til opptatt på telefonen. Når jeg til slutt kommer igjennom etter 90 forsøk på å ringe, så har det selvsagt gått en 50 minutter og det er ikke mulig og ta inn til akutt time idag, så de setter meg opp dagen derpå.
Det er helt sjukt! Elendig service! Sure grettene helsesekritær som jobber der.
Julie er en flink lege og har kort ventetid hvis man ringer for å bestille en vanlig time, da får man som regel time uka etter.

Respektfull, trygg, logisk, tålmodig

Lege: Nikolas Enrique Anderssen Vidal Skrevet

Han er den beste fastlegen jeg noen sinne har hatt.
Veldig flink, sikker, nøyaktig, betryggende, kunnskapsrik, forsiktig/skånsom/hensynsfull, hyggelig og empatisk. Og ærlig, legger ikke skjul på ting, og dette er ekstra betryggende.

Er ekstremt fornøyd, tror ikke det finnes mange som er bedre, kan ikke klage på noe.
Veldig bra at jeg har fått informasjon og råd for å bli bedre.

Jeg vet ikke om noe som kan bli bedre med Nikolas Vidal, men de man snakker med for å bestille time på telefon kunne kanskje prøvd å virke mer forståelsesfulle og ha bedre tid. Det tar ofte lang tid før man kommer frem når man ringer, så kanskje det kunne vært en ekstra ansatt eller lignende.

Likevel er fastlegen min så bra at jeg aldri kunne tenke meg å bytte for å få mindre ventetid eller lignende.

Kan noen ganger være lenge å vente før jeg kommer inn til timen, men jeg opplever at det er fordi han tar seg tid til pasientene, og det synes jeg er bra.

Omsorgsfull

Lege: Axel Einar Rakov Mathiesen Skrevet

Jeg har hatt dr. Mathiesen som fastlege hele livet (25 år!). Har alltid blitt lyttet til av han. Man blir møtt med både omsorg og forståelse. Han tar deg på alvor og henviser deg videre ved behov.

Da jeg var alvorlig syk ringte han meg for å forsikre seg om at jeg hadde det så bra som mulig.

Jeg har alltid blitt møtt med respekt og stiller meg fullstendig uforstående til noen av vurderingene av han som lege her inne.

Noe som ikke er så bra er den lange ventetiden før time. Årsaken til dette er jo alt jeg har skrevet over. Jeg vil heller ha en lege som setter av tid når jeg trenger han, fremfor en lege som kaster meg på dør etter fem minutter slik at det ikke blir ventetid. Det er en grunn for at ting er som de er og jeg er kjempefornøyd med dr. Mathiesen.

Flere av helsesekretærene derimot burde bytte jobb. De er ofte sure, nedlatende og generelt lite hyggelige. Det er utrolig synd, for det er ikke alle som klarer eller tørr å si dem i mot. Det er også ofte problematisk å komme igjennom på telefon.

Veldig dyktig og empatisk lege - men altfor lang ventetid på time

Lege: Nikolas Enrique Anderssen Vidal Skrevet

Empatisk, hyggelig og meget dyktig lege som tar seg god tid til deg ved konsultasjonen. Du føler deg trygg og godt ivaretatt.

Må som regel vente minst 4 uker på en ordinær legetime. Ved siste bestilling var første ledige time 5 1/2 uke frem i tid.Det kan være mulig å bestille akuttimer på morgenen for timer samme dag, men da må du påberegne å sitte opptil en time i telefonkø først. Ikke mulighet for nettbestilling av time. Opplever sjeldent at legen er særlig forsinket når jeg først har time.

På bakgrunn av dårlig tilgjengelighet (ventetid på ordinær legetime) ser jeg meg nå nødt til å bytte fastlege.