Bryn Legesenter

Kirkegårdsveien 3 1348 Rykkinn

Siste vurderinger av Bryn Legesenter

Genuin interesse for å hjelpe pasientene

Lege: Nikolas Enrique Anderssen Vidal Skrevet

En drøm av en fastlege. Hadde ham som lege i ungdomsårene, men måtte bytte da jeg flyttet til Trondheim i tre år. Hadde tre bytter av fastlege i Trondheim før jeg skjønte at det jeg var vant til ikke er normalt. Fastlegene der var kun opptatt av bankterminalen og tiden legetimen tok.

Kom tilbake tre år senere og fikk på magisk vis plass hos Vidal med en gang. Vidal er 50 minutter reisevei unna der jeg bor, men det var ingen tvil om hvem jeg skulle tilbake til!

Kort sagt er han genuint interessert i å hjelpe deg, og sparer ikke på tid eller energi. Han er ikke ferdig før han har løst problemet.

Hilsen

Dyktig lege

Lege: Lindbjørg Holm Bahgat Skrevet

Flink til å se pasienten, henvise videre om nødvendig og hun følger opp. Tar virkelig pasienten på alvor. Eneste minus der, er legesekretærene som virker stressete og sure. Når jeg flyttet fra Bærum, så skiftet jeg fastlege. Vurderer å bytte tilbake til Lindbjørg Bahgat igjen, selv om jeg får lang reisevei.

Dyktig lege på forkastelig legesenter

Lege: Julie Hjorth Wang Skrevet

Julie er en flott person, med forståelse og god kompetanse.

Dessverre hører hun ikke hjemme på Bryn. Damene i resepsjonen er både frekke og avvisende å forhindrer pasient og lege kommunikasjon utover oppsatte timer. Å måtte krangle for å få lov til å legge igjen en beskjed, er mer enn hva jeg har mestret så personlig våger jeg ikke lenger å kontakte fastlegen min, utover avtalte lege-timer.

Empatisk og samvittighetsfull

Lege: Julie Hjorth Wang Skrevet

Julie er den beste fastlegen jeg har hatt noen gang! Hun er god på å lytte, empatisk og samvittighetfull i både behandling, oppfølging og henvisning når det er behov for det. Hun er løsningsorientert. Jeg føler meg svært godt ivaretatt som pasient.

Flink og seriøs

Lege: Lindbjørg Holm Bahgat Skrevet

Lindbjørg har jeg hatt siden jeg var barn og har selv barn nå. Hun er kjempe dyktig og kan mye, tar pasienten på alvor. Anbefales de som ønsker å gå til en lege med lang erfaring og god tid til pasientene sine. Det eneste som er ulempen er at det er lang ventetid.