Bryn Legesenter

Kirkegårdsveien 3 1348 Rykkinn

Siste vurderinger av Bryn Legesenter

Flink lege som lytter og henviser deg videre

Lege: Lindbjørg Holm Bahgat Skrevet

En lege som lytter til pasienten. Byttet henne mot Aukrust noe som jeg angret på ved første møte med Aukrust. Grunnen til jeg byttet var sure og meget frekke sekretærer ved senteret der Bahgat jobber. Byttet tilbake til Bahgat . Må tåle ufordragelige sekretærer når Bahat er flink.

En utrolig dyktig lege

Lege: Julie Hjorth Wang Skrevet

Faglig oppdatert og flink. Behagelig, empatisk og lyttende. Her føler man seg godt ivaretatt som pasient.

Dette er en lege som er genuint interessert i pasientene sine, og at de skal ha best mulig behandling. De problemstillingene hun ikke kan/klarer å løse sender hun videre/søker råd hos andre.

Dette er en fastlege for alle. Hun kommuniserer godt med mennesker i alle aldre.

Har aldri hatt en fastlege jeg har følt meg tryggere på (hun er fastlege for hele familien).

Oppleves ikke som at hun har overbelegg på timer, man får time raskt, og hun følger opp.

Det som er virkelig trist er at legesekretærene til tider er sterkt preget av stress e.l., for de også er egentlig veldig hyggelige, men kan til tider oppleves som krasse og korte på bl.a. telefonen.

At det er ventetid på telefonen kan jo ha en sammenheng med beliggenheten. I nærområdet bor det ca 18.000 andre mennesker, og Bryn Legesenter ligger midt i "gryta". Men det har aldri vært et problem å få tak i henne pr. tlf; har hun ikke tid, ringer hun opp så fort hun har anledning.

Anbefales virkelig på det sterkeste.

Genuin interesse for å hjelpe pasientene

Lege: Nikolas Enrique Anderssen Vidal Skrevet

En drøm av en fastlege. Hadde ham som lege i ungdomsårene, men måtte bytte da jeg flyttet til Trondheim i tre år. Hadde tre bytter av fastlege i Trondheim før jeg skjønte at det jeg var vant til ikke er normalt. Fastlegene der var kun opptatt av bankterminalen og tiden legetimen tok.

Kom tilbake tre år senere og fikk på magisk vis plass hos Vidal med en gang. Vidal er 50 minutter reisevei unna der jeg bor, men det var ingen tvil om hvem jeg skulle tilbake til!

Kort sagt er han genuint interessert i å hjelpe deg, og sparer ikke på tid eller energi. Han er ikke ferdig før han har løst problemet.

Hilsen

Dyktig lege

Lege: Lindbjørg Holm Bahgat Skrevet

Flink til å se pasienten, henvise videre om nødvendig og hun følger opp. Tar virkelig pasienten på alvor. Eneste minus der, er legesekretærene som virker stressete og sure. Når jeg flyttet fra Bærum, så skiftet jeg fastlege. Vurderer å bytte tilbake til Lindbjørg Bahgat igjen, selv om jeg får lang reisevei.

Dyktig lege på forkastelig legesenter

Lege: Julie Hjorth Wang Skrevet

Julie er en flott person, med forståelse og god kompetanse.

Dessverre hører hun ikke hjemme på Bryn. Damene i resepsjonen er både frekke og avvisende å forhindrer pasient og lege kommunikasjon utover oppsatte timer. Å måtte krangle for å få lov til å legge igjen en beskjed, er mer enn hva jeg har mestret så personlig våger jeg ikke lenger å kontakte fastlegen min, utover avtalte lege-timer.