Bryn Legesenter

Telefonnummer67 15 14 1067 15 14 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkegårdsveien 3 1348 Rykkinn

Siste vurderinger av Bryn Legesenter

Dyktig lege

Lege: Lindbjørg Holm Bahgat Skrevet

Flink til å se pasienten, henvise videre om nødvendig og hun følger opp. Tar virkelig pasienten på alvor. Eneste minus der, er legesekretærene som virker stressete og sure. Når jeg flyttet fra Bærum, så skiftet jeg fastlege. Vurderer å bytte tilbake til Lindbjørg Bahgat igjen, selv om jeg får lang reisevei.

Dyktig lege på forkastelig legesenter

Lege: Julie Hjorth Wang Skrevet

Julie er en flott person, med forståelse og god kompetanse.

Dessverre hører hun ikke hjemme på Bryn. Damene i resepsjonen er både frekke og avvisende å forhindrer pasient og lege kommunikasjon utover oppsatte timer. Å måtte krangle for å få lov til å legge igjen en beskjed, er mer enn hva jeg har mestret så personlig våger jeg ikke lenger å kontakte fastlegen min, utover avtalte lege-timer.

Empatisk og samvittighetsfull

Lege: Julie Hjorth Wang Skrevet

Julie er den beste fastlegen jeg har hatt noen gang! Hun er god på å lytte, empatisk og samvittighetfull i både behandling, oppfølging og henvisning når det er behov for det. Hun er løsningsorientert. Jeg føler meg svært godt ivaretatt som pasient.

Flink og seriøs

Lege: Lindbjørg Holm Bahgat Skrevet

Lindbjørg har jeg hatt siden jeg var barn og har selv barn nå. Hun er kjempe dyktig og kan mye, tar pasienten på alvor. Anbefales de som ønsker å gå til en lege med lang erfaring og god tid til pasientene sine. Det eneste som er ulempen er at det er lang ventetid.

Empatisk lege som virkelig tar seg tid

Lege: Nikolas Enrique Anderssen Vidal Skrevet

Den beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Tar seg god tid til å lytte, gi gode råd og finne løsninger.
Han er heller ikke redd for å søke råd hos andre.
Jobber grundig, er empatisk og imøtekommende.
Føler at han alltid har tid til meg, enda han er forsinket.
En veldig bra lege!