Storgata Legesenter AS

Telefonnummer35 02 77 7735 02 77 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 48 3674 Notodden

Siste vurderinger av Storgata Legesenter AS

Er den første lege som skjønner fibromyalgi

Lege: Nusrat Hussain Skrevet

Veldigt forståelse av det man sier til henne. Veldig fornøyd med lege. Håper og få beholde henne lenge

Passiv

Lege: Nusrat Hussain Skrevet

Skrev og skrev på pc-en. Jeg viste frem min skade-nok så synlig, men hun undersøkte meg ikke i det hele tatt.

Veldig God Lege

Lege: Galina Yurievna Halvorsen Skrevet

Vi er veldig fornøyd med legen. Har inntrykk av at hun er ansvarsfull og interessert i pasienten. Følger greit opp. Behagelig å kommunisere med. God til å lytte. Virker faglig solid. Anbefaler henne.

Usympatisk og frekk

Lege: Galina Yurievna Halvorsen Skrevet

Har aldri tid til pasienten. Arrogant og ufyselig i måten å prate på. Dårlig til å følge opp. Jager deg ut av kontoret etter at hun kun har trykt litt på PC.

Dette må være den desidert verste fastlegen jeg har vært til

Lege: Galina Yurievna Halvorsen Skrevet

Skal forandre på alt av faste medisiner Tar ikke andre spesialister på alvor En arrogant og nedlatende holdning Slapp tre andre ventende pasienter forbi meg i køen, til tross for at jeg sa ifra og allerede hadde sittet en time over tida og ventet Forstår ikke mangelen på empati Hun nærmest geleidet meg ut og ba meg bytte fastlege Har aldri opplevd maken