Dr. Idar Myhren

Kirkevegen 3 3950 Brevik

Siste vurderinger av Dr. Idar Myhren

Grei og snill lege

Lege: Idar Myhren Skrevet

Han har vært min eneste fastlege i 20 år. opplever han som snill og hyggelig, men det er forferdelig vanskelig å få time. Man må vente flere måneder på en legetime og da har som regel ting man ønsker å ta opp med legen sin, forverret seg. Han er ikke helt oppdatert på de nyeste produkter og metoder som gjøre han svært gammeldags. Ellers er han alltid blid og tålmodig.

Meget dyktig lege.

Lege: Idar Myhren Skrevet

Har vert min fastlege i mer en 30 år. Kunskapsrik og oppdatert. Fant min lymfekreft i tide. Er desuten en hyggelig fyr med humoristisk sans.

Kjempe flott fyr

Lege: Idar Myhren Skrevet

Tar seg god tid, spør inngående , er interessert . Videresender uten opphold. Godt oppdatert. Tar alle prøver han kan før viderehenviser. God oppfølging av kroniske plager.

Lite oppdatert

Lege: Idar Myhren Skrevet

Dr. Myhren har veldig mange pasienter og lite tid. Under konsultasjonen ser han mer på dataskjermen enn på pasienten. Jeg opplevde han som lite oppdatert på faget sitt, såpass at jeg byttet vekk fra han. Det eneste jeg savnet fra hans praksis var legesekretærene, for de var veldig hyggelige og behjelpelige.

Hyggelig og flink

Lege: Idar Myhren Skrevet

Han har alltid vært fastlegen min og selv om jeg har flyttet kommer jeg forsatt ta den 30min kjøreturen til han selv om det er mange leger som holder til nærmer meg.