Bergen Spesialistsenter, avdeling gynekologi

Bryggen 13 5003 Bergen

Siste vurderinger av Bergen Spesialistsenter, avdeling gynekologi

Må skjerpe seg..

Lege: Yngvild Skåtun Hannestad Skrevet

Denne damen har lite forståelse for at enkelte syns en gynekologisk undersøkelse er ubehagelig. Sikkert dyktig men har mye å gå på når det gjelder empati, forstålse og tålmodighet..

De ansatte på kontoret er veldig hyggelige da! :)

Rolig og trygg.

Lege: Maria Barøy Ræder Skrevet

Vil absolutt anbefale Maria, og kommer helt klart tilbake til henne neste gang jeg har behov for gyn. Utrolig hyggelig, trygg og kunnskapsrik dame. Helt supert.

I trygge hender!

Lege: Yngvild Skåtun Hannestad Skrevet

Jeg er så heldig at jeg har fått plass hos Y.S.H! For meg er det viktig å vite at jeg er i trygge hender (ikke minst når det gjelder gynekologen min) og det er jeg virkelig hos Hannestad.
Hun er tydelig og god til å forklare diagnoser og mulige behandlinger. Hun er utrolig god til utføre undersøkelsene av underlivet, rask og lite vondt!

Seriøs, vennlig og kunnskapsrik

Lege: Yngvild Skåtun Hannestad Skrevet

Kom til Yngvild etter å ha vært hos en hel del ulike leger og gynekologer som ikke har tatt smertene mine på alvor. Hun hørte på meg, undersøkte meg nøye og tok meg virkelig på alvor. Ga gode råd og god behandling, og vil følge meg opp videre fremover. Det gir meg veldig trygghet i en situasjon som har vært stressende og slitsom over lang tid. Anbefaler Yngvild på det sterkeste.

Irritert

Lege: Yngvild Skåtun Hannestad Skrevet

Hadde en ubehagelig opplevelse hos denne legen. Hun virket sur og virket uinteressert i å ta prøvene jeg ønsket. Fikk heller ikke svar på prøvene før flere måneder etter, og hun hadde da rotet de vekk. Måtte da ta prøvene på nytt, uten forklaring eller en beklagelse. Veldig uprofesjonell. Skal ikke tilbake.