Bergen Spesialistsenter, avdeling gynekologi

Bryggen 13 5003 Bergen

Siste vurderinger av Bergen Spesialistsenter, avdeling gynekologi

Meget uempatisk og sur

Lege: Ingeborg Bøe Engelsen Skrevet

Følte meg verken sett eller hørt. Når man betaler mye penger og kommer til en sårbar undersøkelse, skal man kunne forvente å bli ivaretatt og møtt med medmenneskelighet. Det virket som gynekologen var lei jobben sin og kunne ikke få meg fort nok ut. Avbrøt meg slik at jeg ikke fikk stille relevante spørsmål og snakket til meg på en veldig arrogant og nedlatende måte. Bagatelliserte alvorlig problematikk.Denne gynekologen besøker jeg aldri igjen.

Profesjonell, effektiv og behagelig

Lege: Stine Therese Birkeland Skrevet

Dyktig gynekolog som var kunnskapsrik, profesjonell, effektiv og behagelig. Lyttende og gav relevante råd. Følte meg vel under hele under undersøkelsen. Følte at hun så pasienten og problemet raskt. Kan virkelig anbefale Birkeland. Ekstra pluss at hun hadde humor.

Trygg, flink og epatisk

Lege: Maria Barøy Ræder Skrevet

Tokt godt imot, er veldig empatisk og dyktig. Skjønner ikke hvorfor hun har en eneste negativ tilbakemelding!

Behagelig og profesjonell

Lege: Stine Therese Birkeland Skrevet

Gjorde total opplevelsen bra. Selve undersøkelsen ble utført rask og så behagelig som overhodet mulig. Ga god informasjon og brukte tiden godt. Anbefales

Profesjonell til fingerspissene.

Lege: Yngvild Skåtun Hannestad Skrevet

Gynekolog Hannestad er en som utfører jobben sin på en særdeles god og profesjonell måte. Jeg opplever henne som en varm personlighet, og dyktig på alle måter.

Hun kommer meg i møte med det jeg måtte lure på, og har gode svar. Jeg har utelukkende opplevd undersøkelsene som helt greie. Hun jobber kjapt, og jeg kjenner meg ivaretatt.