Bergen Spesialistsenter, avdeling gynekologi

Bryggen 13 5003 Bergen

Siste vurderinger av Bergen Spesialistsenter, avdeling gynekologi

Effektiv og kunnskapsrik

Lege: Yngvild Skåtun Hannestad Skrevet

Effektiv og god behandling. Kunnskapsrik gynekolog som ville finne gode løyvingar tilpassa meg. Grei å prate med, rett og slett ei triveleg dame.

Kunnskapsrik og trygg

Lege: Ingeborg Bøe Engelsen Skrevet

Den dyktigste gynekologen jeg har vært hos! Hun lytter først til mine plager og problemer, forklarer hva som kan vær årsaken, og kommer med løsninger. Hun sier ting som de er, noe jeg setter pris på.

Som ung person er det supert å komme til noen som er så profesjonelle og forklarende.

Anbefales varmt!

Hastet gjennom

Lege: Maria Barøy Ræder Skrevet

Følte meg ikke lyttet til. Fikk inntrykk av at hun ønsket å få meg ut igjen fortest mulig.
Hele konsultasjonen tok maks 8 minutter.

Vond opplevelse

Lege: Maria Barøy Ræder Skrevet

Hun lyttet ikke godt og avbrøt meg mange ganger. Viser ikke empati selv om jeg var veldig bekymret for noe som hadde påvirket meg psykisk lenge før jeg kom til timen.
Etter at jeg stilte noen spørsmål etter undersøkelsen, sa hun: ''Jeg ble helt tørr i munnen av å snakke med deg! Vi har snakket om alt tenker jeg''
Etter at jeg gikk ut, sjekket jeg klokka for å se om timen varte lengre enn det skal, men det hadde kun gått 10-15 minutter...

Fantastisk flink Gynekolog

Lege: Maria Barøy Ræder Skrevet

Jeg må dele noen ord på denne kanalen til Maria , hun er en fantastisk gynekolog. Rask, konkret, lyttende, ærlig, profesjonell, løsningsorientert, og ser virkelig pasienten.
Jeg kommer til å anbefale deg til «alle» og jeg kommer igjen😍Hilsen [Navn fjernet av moderator]