Tennfjord Legekontor

Tennfjordvegen 119 6264 Tennfjord

Siste vurderinger av Tennfjord Legekontor

Fantasisk

Lege: Tore Berg Skrevet

Fantastisk lege som tar seg god tid og tar pasientene på alvor. Veldig fornøyd. Anbefales på det sterkeste. Fantasisk med barn og kanskje enda bedre med barn som har diagnose.

Fantastisk!

Lege: Tore Berg Skrevet

En av de beste og mest empatiske legene jeg har hatt. Lytter og tar pasienten på alvor. Flink å utrede og sende videre til spesialist.

Flink!

Lege: Tore Berg Skrevet

Han bruker tid til å gi informasjon om sykdomen. Gir tilstrekkelig informasjon om legemiddelets bruk, indikasjon og mulige bivirkninger.

Flott opplevelse på legevakta i Ålesund

Lege: Tore Berg Skrevet

Måtte på legevakta i natt som var med dattera mi på 17 år som hadde fått ei rift i det ene øyet. Hun er litt engstelig fra før og grudde seg til legen skulle behandle øyet. Men måten Dr Berg var som person og profesjonell gjorde at dattera mi kom ut etter behandlingen med et smil. Skulle ønske at alle leger tok seg like god tid og brydde seg like mye. Tusen takk!

Absolutt å anbefale!

Lege: Tore Berg Skrevet

Har tatt meg på alvor og fulgt meg hele veien samtidig som han har fulgt meg opp i etterkant! Han virker veldig interessert i yrket og finner informasjon som kan hjelpe.Henviser videre ved behov eller ønske. En strålende fastlege som jeg aldri kommer til å bytte!