Nesset Legekontor

Kommunehuset 6460 Eidsvåg i Romsdal

Siste vurderinger av behandlere ved Nesset Legekontor

Trygg og tydelig

Lege: Kjersti Hestad Kvernberg Skrevet

Tar pasienten på alvor, behagelig væremåte, flink med barn. Fremstår ryddig og oppdatert. Stort sett normal ventetid.

Empatisk og faglig dyktig

Lege: Andre Liepelt Skrevet

Dr. Liepelt har vært min fastlege i mange år - faktisk den eneste. Jeg ser ingen grunn til å skifte, tvert i mot håper jeg å kunne ha ham som min fastlege så lenge han praktiserer. Jeg opplever han som lyttende og empatisk. Han stiller diagnose kjapt og presist, og min erfaring er at han har sørget for at jeg raskt har blitt henvist til spesialisthelsetjenesten når det har vært behov for det.
Han har ellers et behagelig vesen med godt og stabilt humør. At det til tider kan være lang ventetid for å få time, tyder vel på at han er etterspurt. De få gangene jeg har hatt behov for å få en rask konsultasjon, har det likevel ordnet seg rimelig raskt.

Fantastisk fastlege!

Lege: Andre Liepelt Skrevet

Liepelt tar seg alltid tid og det er lett å gå time. Jeg føler jeg blir hørt og tatt på alvor. Flink med barn og voksne. Han sender deg videre om det er behov for utredning /behandling av spesialister. Jeg kommer ikke til å bytte fastlege før han er pensjoist.

Profesjonell og tillitsfull

Lege: Kjersti Hestad Kvernberg Skrevet

Profesjonell lege som tar pasientens situasjon på alvor. Lyttende og undersøkende ovenfor pasienten, og inkluderer pasienten i dialog om avgjørelser og behandling. God på oppfølging av helsesituasjon, og gir tilstrekkelig informasjon. Kan med fordel være enda mer personlig, uten å bli privat.

Uhyggelig

Lege: Kjersti Hestad Kvernberg Skrevet

Utrivelig dame, sitter bare på PC, fikk ikke mye hjelp. Kan like godt søke opp på nett selv, sikkert fått mere informasjon enn jeg fikk med legen