Tingvoll Legesenter DA

1 vurdering

Siste vurderinger av Tingvoll Legesenter DA

Dyktig og empatisk lege

Lege: Marianne Rønneberg Skrevet

Møter pasienten med respekt, lytter og prøver å forstå. Viktige egenskaper jeg har lært å ikke ta for gitt etter tidligere fastlege.

Travelt skjema, som de fleste gode leger, så kan få assistent om man vil ha time raskt. Men når først fått time slipper en som regel å vente lenge og haster seg ikke igjennom møtet.

Kan virke ufølsom og distre

Lege: Bjarne Storset Skrevet

Legen har lang erfaring og sikkert masse kunnskap. Han kan likevel virke distre og ufølsom, og kunne med fordel "brydd" seg om pasienten på en bedre måte.

Lar pasienter vente i evigheter

Lege: Bjarne Storset Skrevet

Jeg klager ikke på å måtte vente litt over tiden når jeg har timeavtale hos lege. Ett kvarter kan jeg fint godta. Men med denne legen har det vært nærmere timen hver eneste gang. Det blir til at man må spørre om han er på jobb siden det har gått så lang tid, og svaret tyder på at det er helt vanlig med ham. Av en eller annen grunn er han betraktelig mer presis når avtaler involverer tredjepart. Og etter å brukt så stor del av dagen på en kort konsultasjon kommer regninger i posten for flere timer, som en også må bruke tid på å motbevise. "Mange baller i luften" blir ikke bra nok forklaring for meg.

Min erfaring med legen er like dårlig på andre områder, men forstår at andre kan komme bedre overens med ham så jeg lar være å gå inn på det.

Flink

Lege: Bjarne Storset Skrevet

Har hatt denne legen i flere år. Vet det sies så mangt om ham, men for meg,som har en kronisk sykdom, har han vært enestående! Har stått på for meg, og jeg har også fått time på kveld/helg når det har vært akutt (det er mange mil til legevakt). Han kan riktignok ha litt mange baller i lufta samtidig, men da er det bare å kreve hans oppmerksomhet, og gjøre ham oppmerksom på evnt feil eller om det er noe han har glemt - han tar det ikke ille opp. Anbefales!

Lege som bryr seg

Lege: Thomas Alexander Bulling Skrevet

Flott lege som hører på hva man har å si, samt tar seg god tid når man er hos han. Anbefales!