Klosterhagen Legesenter Da

Birgittesgate 19 3730 Skien

Siste vurderinger av behandlere ved Klosterhagen Legesenter Da

Dyktig og omsorgsfull.

Lege: Amanda Jensen Einungbrekke Skrevet

Amanda er flink, oppdatert og bryr seg om pasientene sime !
Hun er er lett og forstå og god til å lytte.

Svært dyktig og god lege!

Lege: Toril Thrana Rørå Skrevet

Dr. Røra er enestående. Etter mange besøk de siste årene, både grunnet psykisk helse og somatiske problemer/skader, går jeg alltid ut av kontoret hennes med en følelse av å bli sett, lyttet til og forstått.
Hun henviser raskt videre ved behov, og tar seg alltid tid til å forklare, tegne eller skrive, slik at det hun formidler er forståelig. Jeg har aldri følt meg utrygg eller dårlig behandlet etter et besøk hos Dr. Røra! Svarer raskt på e-meldinger.

Virkelig en fastlege å anbefale!

Anbefales!

Lege: Johanna Heiberg Skrevet

Johanna er en veldig god lege.Hun er kunnskapsrik og lyttende. Hun har vært min lege i mange år. Hun er respektfull, empatisk og rett slett ett godt menneske.
Hun er også lege for mitt barn og min sønn har hatt store helseplager. Hun har alltid tatt oss på alvor og hun er også veldig god med de små barna.
Johanna er en flott lege som er imøtekommende og varm. Anbefales på det sterkest!

Arogant

Lege: Amanda Jensen Einungbrekke Skrevet

Amanda ble min fastlege etter hun overtok for en som sluttet. Var i en situvasjon som var uønsket og krevende. Opplevde dialogen med Amanda som arogant og nedlatende. Hun burde kansje lytte bedre til pasienten og komunisere på en annen måte. De fleste går ikke til legen for morroskyld!

Lege: Lars Joakim Fleischer Skrevet

Lars er en kunnskapsrik lege og flink og behagelig med pasientene. Han bruker alltid god tid på pasientene sine. Har ikke hatt bedre lege noen gang.