Legenmin.no AS,Skoleveien Legekontor

Skoleveien 6 1640 Råde

Siste vurderinger av behandlere ved Legenmin.no AS,Skoleveien Legekontor

Beste fastlegen

Lege: Gaute Nicolai Christensen Skrevet

Utrolig flink og hyggelig lege. Tar deg seriøst, sender deg videre og følger deg nøye opp. Gir seg ikke før han finner ut av problemet.

Rett og slett fantastisk lege.

Trygg og godt ivaretatt gravid

Lege: Gaute Nicolai Christensen Skrevet

Veldig fornøyd med oppfølgingen jeg har fått gjennom alle år som pasient her. Har vært pasient fra jeg ble født. Spesielt god oppfølging rundt mine 2 graviditeter, hvor jeg følte meg trygg og godt ivaretatt. Ved komplikasjoner var også Gaute rask til å ta kontakt med sykehus for vurdering og veiledning av meg som pasient videre. Han tar seg også god tid til å lytte til meg som pasient og mine spørsmål.

En lege som virkelig ser sine pasienter.

Lege: Gaute Nicolai Christensen Skrevet

Gaute Christensen er uten tvil den legen jeg har hatt som har vist mest interesse og empati. Han tar seg god tid til deg som pasient, noe som kan medføre ventetid, men som du får igjen for når det blir din tur. Han er knalldyktig innen psykiatri også. Han kan å stille de riktige spørsmålene og vet når du trenger hjelp som er utenfor hans kompetanseområde- og gir deg den hjelpen. Anbefales på det sterkeste!

Super lege

Lege: Gaute Nicolai Christensen Skrevet

Dr. Gaute er en omsorgsfull lege som får deg til å føle ivaretagelse og trygg. Han er direkte og sier ting som de er, noe jeg setter stor pris på. Et suverent medmenneske og profesjonell lege.

meget dyktig empatisk lege

Lege: Gaute Nicolai Christensen Skrevet

Har lyst til å gi ham en klem. Han lytter og gjør så godt han kan. Han tok min datters problemer seriøst. Sendte henne til forskjellig instanser. Kom med forslag på hva problemene skyldes. Og til slutt fant han årsaken. Dvs. En diagnose som alle andre leger før ham ikke fant.
Og det er derfor han lytter i stedet for å se på klokken. Sett pris på at vi sitter på venterommet litt lenge. Han gjør jobben sin.