Legenmin.no AS,Skoleveien Legekontor

Skoleveien 6 1640 Råde

Siste vurderinger av behandlere ved Legenmin.no AS,Skoleveien Legekontor

Suveren lege.

Lege: Gaute Nicolai Christensen Skrevet

Den beste lege jeg noen gang har hatt, har hjulpet meg med mange problemer og er flink til å sende deg til spesialister sykehus og andre instanser. Tar blod prøver av alle slag når jeg ber om det.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Gaute Nicolai Christensen Skrevet

Gaute er veldig god og dyktig og tar seg tid til å lytte og til å forklare og også til å sette seg inn i min sitiuasjon. Han ser IKKE på klokka men på DEG når du er der

Fantastisk Lege

Lege: Gaute Nicolai Christensen Skrevet

Utrolig bra lege, har alltid tid til å høre på en. Sender en vidre hvis det skal vere behov for det. Følger en opp uanseet hva det måtte vere. Legen her har reddet mitt liv da andre ikke ville høre. Tusen takk.
Er det noe han lurer på er han ikke redd for å spørre andre til råds. Som regel forsinket men hva gjør det når en vet at dette er en lege som tar seg tid til sine pasienter.
Står på for en.
Hilsen en tidligere kreftpasient

En lege som tar seg tid til deg som menneske

Lege: Gaute Nicolai Christensen Skrevet

Kjempe hyggelig doktor, som bry seg, lytter på hva du har og fortelle. Jeg har bare godt og si om min fastlege. Jeg anbefaler han på det varmeste. Jeg har mange som jeg kjenner som har han som sin lege, som bekrefter det.

En utrolig god lege

Lege: Gaute Nicolai Christensen Skrevet

Han stiller opp med en gang om jeg har noe problemer, og ordner så godt han kan. Aldri hatt noen bedre lege enn han!