VÅLER LEGEKONTOR dr.susil as

Bergskrenten 12 1592 Våler i Østfold

Siste vurderinger av behandlere ved VÅLER LEGEKONTOR dr.susil as

Fantastisk lege

Lege: Susilkumar Arumugam Skrevet

Byttet lege for litt under et år siden da min gamle lege ble pensjonist. Har hatt mye kontakt med dr Susil i forbindelse med kreft sykdom. Han er en utrolig dyktig, bra, snill, lyttende og hyggelig lege som jeg anbefaler på det varmeste. Han har et meget dyktig og vel fungerende legekontor som viser stor smidighet. Dette er malen på en god doktor.

Fantastisk lege som ser hele mennesket

Lege: Susilkumar Arumugam Skrevet

Dr Susil er den beste legen jeg har hatt den glede av å være pasient av. Han tar deg på alvor, ser på hele deg, og hjelper deg med å få den hjelpen du trenger. Både mine nære og utvidede familie har valgt dr Susil som fastlege, og vi har aldri angret eller hatt noen problemer med han. Han er rask til å henvise om han ikke har den nødvendige kompetansen, og kjenner godt til hvilke institusjoner/avdelinger/spesialister som er mest passende til din sak. Anbefales på det varmeste!

Utrolig flink fastlege!

Lege: Susilkumar Arumugam Skrevet

Han tar seg god tid, og du får god hjelp. Snill og god, akkurat slik en lege skal være. Enkel timebestilling!

Bra

Lege: Susilkumar Arumugam Skrevet

Han er en lege som skjønner seg på hva som skjer med menneske. Hvis det er ting som han ikke skjønner seg på, henviser han deg videre.

Meget flink lege

Lege: Susilkumar Arumugam Skrevet

Han tar alle på alvor. Har han ikke tilstrekkelig kunnskap selv, sender han anvisning til spesialist.
Vår familie på 5 bruker alle Susil, og er meget fornøyde.