Ringvoll Klinikken Allmentjeneste

Ringvoll Senter 1827 Hobøl

Siste vurderinger av behandlere ved Ringvoll Klinikken Allmentjeneste

A very trustworthy doctor smart and understanding

Lege: Hafiz Muhammad Mahmood-Ul-Hassan Skrevet

This doctor is very professional, he will look after you, listen to you and your situation, he will try to do what’s best for you and your body/life. At the same time he is very smart, he knows a lot especially in the field of Medicean

Dyktig og omsorgsfull lege

Lege: Hafiz Muhammad Mahmood-Ul-Hassan Skrevet

Jeg ble hørt og sett. Han bryr seg om pasientene sine, tar problemer på alvor og følger opp. Jeg føler meg i trygge hender. Kan virkelig anbefale!

Utrolig dyktig!

Lege: Hafiz Muhammad Mahmood-Ul-Hassan Skrevet

Dette er en utrolig dyktig fastlege! Jeg har hatt tett oppføring hos han over en lengre periode nå og kan ikke si annet enn at du føler deg godt ivaretatt. Han er alltid blid og har mye kunnskap! Du føler deg både sett og hørt. Jeg har dessverre hatt mye forskjellige fastleger oppigjennom, men denne fastlegen er en av de beste jeg har hatt!

Uegnet som fastlege

Lege: Hafiz Muhammad Mahmood-Ul-Hassan Skrevet

Totalt uinteressert i meg og mine plager/utfordringer, tok meg ikke på alvor.
Snakket dårlig norsk og gjorde seg dårlig forstått (med det lille han hadde å komme med!)
Kommer aldri til å oppsøke han igjen.

Dyktig, kunnskapsrik og omsorgsfull

Lege: Heidi Ødegård Solvang Skrevet

Heidi er på ballen, og tar seg god tid med pasientene sine. Hun er åpen for å se på kosthold og livsstil før hun griper til reseptblokken, og gir veldig gode og treffende råd om matvarer det kan lønne seg å ta inn i kostholdet for å støtte kroppen. Jeg er superfan av slike leger! Av en eller annen grunn har et sunt kosthold blitt definert som «den alternative metoden» å bli frisk på når det egentlig er alle de kjemiske medikamentene fra skolemedisinen som er det alternative. Jeg er superglad for at jeg fant Heidi, og for st hun kunne bli min fastlege. Hun vet hva slags drivstoff kroppen min fungerer best på - noe som burde vært en selvfølge når man oppsøker en lege (men som dessverre hører sjeldenhetene til). Anbefales varmt!

Dette er en Pluss-tjeneste.