Ski kommunale fastlegekontor

Vardåsveien 3 1400 Ski

Siste vurderinger av Ski kommunale fastlegekontor

Trygg og Kunnskapsrik

Lege: Geir Jentoft Korsmo Skrevet

Veldig fornøyd med Korsmo. Ringer meg opp i forhold til resultater på prøver, og er veldig flink til å lytte.

Grundig og meget hyggelig.

Lege: Mirja Aamodt Skrevet

Datteren min ble påkjørt i skibakken og undersøkt av totalt 3 leger på 4 dager som pirket litt og kalte smertene muskulært. Etter 5 dager sendte jeg henne på legevakta og der ble hun møtt av Mirja som tok henne på alvor, sjekket reflekser og sendte henne rett til røntgen og MR. Datteren min hadde kompresjonsbrudd i 2 ryggvirvler og kunne blitt lam hadde det ikke vært for Mirja.
Meget grundig og flink lege!

Tillitsvekkende og flink med barn

Lege: Mirja Aamodt Skrevet

En lege jeg føler tillit til og som kommuniserer godt både med meg og sønnen min (barnehagealder). Slår opp og undersøker ting mens du er til konsultasjon, og lytter og tar hensyn til dine ønsker/meninger. Har også gått til henne som gravid og møtte ikke annet enn støtte og forståelse da det ble behov for sykemelding mot slutten av graviditeten. Bruker god tid og stresser ikke med å bli ferdig "på tida", og dét er nok en av grunnene til at det nesten alltid er litt forsinkelse.

Vold mot pasienter

Lege: Geir Jentoft Korsmo Skrevet

Til alle som bruker røyken og hurumlegevakt: inatt var jeg innom og fikk snakke med lege Geir Korsmo av psykiatriske grunner. Etter en halvtime hadde han pratet mer i tlf med kamerater enn med meg og mammaen min. Ett lite spørsmål om hans evner innen psykiske lidelser fikk han til å klikke fullstendig. Han ba oss om å gå, deretter ble han fysisk med både moren min å meg. Ting gikk ut av styr, og jeg ble forbanna - ja, for ingen får legge sin hånd på min mor på den måten. Deretter fikk vi også støtte fra en ukjent mann, som rett etterpå ble bedt om å dra med sin veldig syke sønn. Hvor forbanna jeg er akkurat nå er vanskelig og si, men tusen takk til Mamma og nn som ble med meg. Setter pris på det ♡

Rusmisbruker mor

Lege: Geir Jentoft Korsmo Skrevet

Jeg var sammens med min sønn som har store rusproblemer. Jeg har aldrig i hele mitt liv møtt så mye motstand som jeg gjorde i dag.jeg er sjokkert på hvor dårlig jeg ble behandlet av Korsmo. Aldrig blitt behandlet sånn. Ikke bra