Nordre Follo Legesenter

Telefonnummer959 51 810959 51 8 ...
Vardåsveien 3 1402 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved Nordre Follo Legesenter

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Svetlana Stancic Skrevet

Blir tatt på alvor, følger opp utover det som er normalt.
Virkelig en av de beste legene jeg har møtt

Et ekte medmenneske

Lege: Ragnhild Benum Lorange Skrevet

Ragnhild er den absolutt beste fastlegen jeg har hatt så langt. For meg så trenger ho ikke vite alle ting utenatt, det er det at ho ser hele meg og ikke dømmer meg for en lang sykehistorie, som betyr mest (hvorfor skulle det ha vært min skyld uansett?).
Ho er den eneste legen som noen gang har fortalt meg at ho ønsker å hjelpe meg å finne ut av de komplekse helseutfordringene mine, istedenfor å feie meg vekk og ‘gi opp’ når prøvesvarene ikke er konkrete.
Uansett hva utfallet blir er jeg evig takknemlig for å ha en fastlege som faktisk behandler meg som et menneske, ikke bare et nummer i systemet.

Usikker og lite imøtekommende

Lege: Svetlana Stancic Skrevet

Vikar da fastlegen var syk. Betalte for 1 time for at hun skulle lese journalen. Ikke satt seg inn i noe på forhånd.
Fulgte ikke rådene min forrige fastlege hadde gitt da jeg kom til andre time. Denne legen skal jeg aldri benytte flere ganger.

Ønsker først og fremst å sette deg på plass, irettesette deg

Lege: Maria Welde Vikan Skrevet

Hele visitten var hun skarp i tonen, uansett hva jeg sa, ble jeg ikke trodd, og hun irettesatte meg hele tiden.

Profesjonell og komfortabel

Lege: Amara Kanwar Skrevet

Har hatt veldig god erfaring med Amara Kanwar, som har en profesjonell tilnærming som gjør at eg følte at eg kunne stole på hennes faglige tyngde og undersøkelser. Søker kunnskap fra kollegaer når ho var i tvil, som eg ser på som en styrke, fordi ho ville komme i bunns i situasjonen min.