Ski kommunale fastlegekontor

Vardåsveien 3 1400 Ski

Siste vurderinger av Ski kommunale fastlegekontor

Vold mot pasienter

Lege: Geir Jentoft Korsmo Skrevet

Til alle som bruker røyken og hurumlegevakt: inatt var jeg innom og fikk snakke med lege Geir Korsmo av psykiatriske grunner. Etter en halvtime hadde han pratet mer i tlf med kamerater enn med meg og mammaen min. Ett lite spørsmål om hans evner innen psykiske lidelser fikk han til å klikke fullstendig. Han ba oss om å gå, deretter ble han fysisk med både moren min å meg. Ting gikk ut av styr, og jeg ble forbanna - ja, for ingen får legge sin hånd på min mor på den måten. Deretter fikk vi også støtte fra en ukjent mann, som rett etterpå ble bedt om å dra med sin veldig syke sønn. Hvor forbanna jeg er akkurat nå er vanskelig og si, men tusen takk til Mamma og nn som ble med meg. Setter pris på det ♡

Rusmisbruker mor

Lege: Geir Jentoft Korsmo Skrevet

Jeg var sammens med min sønn som har store rusproblemer. Jeg har aldrig i hele mitt liv møtt så mye motstand som jeg gjorde i dag.jeg er sjokkert på hvor dårlig jeg ble behandlet av Korsmo. Aldrig blitt behandlet sånn. Ikke bra

Fantastisk flott lege

Lege: Mirja Aamodt Skrevet

Jeg har hatt noen fastleger, men Mirja er desidert den beste. Har satt seg inn i det som plager deg, tar deg på alvor, setter av god tid og er fantastisk flott fastlege. Anbefales på det varmeste.

Verste legen jeg har hatt

Lege: Mirja Aamodt Skrevet

Var hos henne et par ganger ifbm svangerskap. Da jeg beskrev plager jeg hadde ble jeg møtt med lite forståelse og "svangerskap er ingen sykdom"-mentalitet. Nei, det er ingen sykdom, men du må ta det kvinnen forteller på alvor. Har byttet fastlege og vært på i arbeid hele svangerskapet, ikke takket være denne legen i alle fall. Anbefales ikke for gravide.

Iverksatte relevante undersoekelser, men ingen innformasjon videre til fastlegen.

Lege: Asima Hussain Skrevet

Asima Hussain er ikke min fastlege. Jeg kom til henne da hun hadde daglegevakt. Jeg reagerte litt paa at legen ikke haandhilste paa meg. Jeg reagerte mer paa at hun heller ikke presenterte seg med navn. Hun var ellers hyggelig. Det viktigste ved konsultasjonen var jo undersoekelser og proever. Der opplevde jeg henne som meget grundig. Hun hadde andre avtaler utover dagen, dermed var jeg ut og inn flere ganger hos legen. Dr. Asima Hussain ringte opp til A.H.U.S. og konfererte med spesialister. Jeg var paa daglegevakten i ca. 4 timer. Da var jeg saapass bra at legen mente det var ansvarlig at jeg dro hjem. Legen sa at jeg maatte starte med et medikament til, som hun skrev ut resept paa. Men hun sendte ikke epikrise til fastlegen. Fastlegen sa at det pleide de ikke paa Ski Daglegevakt.
Det er veldig viktig at leger sender epikrise til fastlegene,slik at de er innformert om f.eks. forandringer med medikamenter ,og utviklingen av pasientenes helsetilstand.