Nordre Follo Legesenter

Telefonnummer959 51 810959 51 8 ...
Vardåsveien 3 1402 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved Nordre Follo Legesenter

Den beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Ragnhild Benum Lorange Skrevet

Ragnhild er uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt! Hun tar seg tid, lytter godt og ser hele mennesket. Jeg er for alltid takknemlig for dem jobben hun har gjort for å bedre min migrene situasjon.

Veldig flink til å følge opp pasienter

Lege: Amara Kanwar Skrevet

Hun tar seg god tid, ser aldri på klokka og er interessert i deg som menneske, dine interesser, dine behov, dine gleder og plager. Hun lytter alltid godt og er tilstede i samtalen. Kan hun ikke svare selv, søker hun alltid hjelp fra kolleger og spesialister. Hun kan altså ikke absolutt alt, men kan man forlange det av en fastlege? Hun holder sine løfter og følger deg opp. Hun er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun måler ikke alltid blodtrykket, men er det alltid nødvendig?

Følger opp.

Lege: Stine Duus Dahl Skrevet

Er veldig fornøyd. Hun følger meg opp v/jevne mellomrom. Og hun tar meg på alvor, nøler ikke med å en videre hvis det er ønskelig fra pasient.

Trygg,kunnskapsrik og meget behagelig.

Lege: Stine Duus Dahl Skrevet

Oppleves som en trygg,kunnskapsrik og ikke minst meget tillitvekkende og behagelig lege. Gjør alt hun kan for å hjelpe, ikke minst ved å sende pasienten videre til spesialist der hun mener det trengs.

Dyktig fastlege som gir god oppfølging

Lege: Sabina Alstad-Kontio Skrevet

Opplever Alstad-Kontio som imøtekommende, dyktig i sitt fagfelt og med god personlig kompetanse. Følger nøye opp og sjekker med spesialister hvis noe spesifikt skulle være uklart. Føler meg trygg og ivaretatt. Hun stiller gode spørsmål og finner holdbare løsninger. Viser initiativ og interesse for pasientens beste, opplever at hun er på tilbudssiden og imøtekommer pasientens behov. Veldig fornøyd!