Bjørnemyr Legekontor AS

Tosletta 44 1453 Bjørnemyr

Siste vurderinger av Bjørnemyr Legekontor AS

Trygg, en veldig flink og trykk fastlege

Lege: Richard Schjølberg Skrevet

En helt fantastisk flink lege, jeg har brukt bjørnemyr legekontor hele mitt liv. Jeg er fantastisk fornøyd med Richard som fastlege 😊

Likegyldighet

Lege: Richard Schjølberg Skrevet

Etter gjentatte forsøk gir jeg opp! Han er så uinteressert at det grenser til det uansvarlige. Du må for all del ikke stille spørsmål, hverken om medisiner eller behandling - er man kroniker kan man ikke bli akutt syk med andre plager.... Veldig vanskelig å bli hørt, dårlig tid (f eks at han ikke har tid fordi han må ta en telefon før neste pasient! Du får bestille ny time). Svarer ofte "vet ikke", men henviser ikke videre. Forøvrig et problem at han er lite tilgjengelig, så man blir satt opp med time hos en av de utallige turnuslegene der.

Ikke tilfredsstillende

Lege: Richard Schjølberg Skrevet

Har hatt han som fastlege i 15 år nå. Var veldig fornøyd lenge, men de siste 5-6 årene syns jeg det har vært veldig vanskelig å få time hos han og når jeg først får time, før jeg følelsen av at han ikke har tid til meg. Han har nok dessverre for mange pasienter på sin liste. Det kan også ofte være problematisk å få time, da jeg har blitt avvist at søstrene som tar i mot timebestilling.

Har fortsatt å ha han i mange år, tross ikke helt fornøyd, fordi det har vært mange gode turnuskandidater jeg har kommet inn hos i stede for han.

Bra, hvis du ikke må utredes

Lege: Richard Schjølberg Skrevet

Virker som om han er svært travel og helst vil ha deg fortest mulig ut av døra igjen. Bra hvis han treffer på første forsøk. Hvis ikke, trekker seg tilbake og lite interessert. Ellers hyggelig og grei.

Ikke fornøyd, jeg byttet fastlege

Lege: Richard Schjølberg Skrevet

Når man bestiller time ender man opp med time hos stadig skiftende turnusleger, ikke hos fastlegen.

Er man så heldig å få time hos fastlegen selv er mitt inntrykk er han er mer opptatt av å få pasienten fortest mulig ut døra igjen, enn å sette seg inn i problemet. Følte aldri at jeg fikk god hjelp der, jeg byttet etter nesten 20 år. Holdt ut så lenge fordi det er først de siste årene jeg har hatt behov for legehjelp.