Bjørnemyr Legekontor

Tosletta 44 1453 Bjørnemyr

Siste vurderinger av behandlere ved Bjørnemyr Legekontor

Ikke fornøyd, jeg byttet fastlege

Lege: Richard Schjølberg Skrevet

Når man bestiller time ender man opp med time hos stadig skiftende turnusleger, ikke hos fastlegen.

Er man så heldig å få time hos fastlegen selv er mitt inntrykk er han er mer opptatt av å få pasienten fortest mulig ut døra igjen, enn å sette seg inn i problemet. Følte aldri at jeg fikk god hjelp der, jeg byttet etter nesten 20 år. Holdt ut så lenge fordi det er først de siste årene jeg har hatt behov for legehjelp.

Vil ikke bytte

Lege: Richard Schjølberg Skrevet

Schjølberg er en fabelaktig lege. Selv om jeg flyttet til Oslo for 6 år siden reiser jeg til Bjørnemyr, selv med 1,5 timers reisevei.

Flott lege!

Lege: Richard Schjølberg Skrevet

Richard er en "streng" lege som virkelig tok meg på alvor når det trengtes. Tok litt tid før jeg ble sendt til utredning, men etter det ble satt diagnose har jeg fått god oppfølgning og støtte. Legesekretærene er veldig snille og hjelpsomme. God atmosfære på legekontoret. Anbefales!

Veldig fornøyd

Lege: Richard Schjølberg Skrevet

JEg har hatt Richard Skjølberg som min fastlege i mange år. Han har nesten alltid tid til å snakke og diskutere problemstillinger, han er rask til å henvis videre, prøve å finne løsninger, han er positiv og en dyktig lege. Jeg har tillit til ham, han er også forståelsesfull og ser meg som pasient. Anbefales.

Kan ikke anbefales!

Lege: Richard Schjølberg Skrevet

Har aldrig hatt Richard Schjølberg sjøl utover den første gang. Er blitt avspist med turnusleger selv om jeg har bedt om å få ham selv! Turnuslegen har i tvivlstilfelde har løpt til ham for å spøre om råd. Nølende med å utrede og sende videre. Gir helst ingen form sprøyter (hydrokortison). Vente og se holdning. Virker veldig tro mot myndighetenes retningslinjer.