Asker Kommune Søndre Borgen Legesenter

Søndre Borgen 16 1388 Borgen

Siste vurderinger av Asker Kommune Søndre Borgen Legesenter

Norges beste fastlege!

Lege: Ingvild Sinding Skrevet

Å komme til Dr.Sinding er en fryd hver gang. Hun tar seg tid til å høre alle tingene du har behov for å snakke om også forsøker hun så godt hun kan å oppklare/ evt begynne på alle problem. Hun henviser videre ved behov og er opptatt av hvordan man egentlig har det. Føler meg trygg å ivaretatt hos henne!

Opplever også helsesekretærene som flotte,hyggelige mennesker som gjør en innsats for at man skal få den hjelpen man trenger.

Hyggelig, dyktig og interessert.

Lege: Lasse Haugen Askland Skrevet

Har bare gode og effektive tilbakemeldinger å gi. Ordner det som skal eller rekvirerer videre. Kan absolutt anbefales!

Effektiv og empatisk

Lege: Ingvild Sinding Skrevet

Ingvild er en lege som er både supereffektiv og empatisk. Hun ser hele mennesket, og på hennes kontor er det rom for både tårer og latter, samtidig som hun gjør gode, faglige vurderinger. Oppfatter henne som oppdatert på hva som finnes av behandling og med god oversikt over hvor det er best å henvise videre. Varm, empatisk og profesjonell- alt man kan ønske seg fra en fastlege.

Tillitvekkende

Lege: Lasse Haugen Askland Skrevet

Jeg flyttet til Asker og trengte ny fastlege. Er veldig fornøyd med valget. Han hører meg og ser meg. Han begrunner sine valg. Jeg får være med i prosessen.

En lege med manglende erfaring?

Lege: Lasse Haugen Askland Skrevet

Det er mulig at denne legen isolert sett behersker faget sitt godt. Jeg opplevde eksempelvis at han klarte å identifisere en somatisk sykdomstilstand raskt, samt behandle denne effektivt. Jeg opplevde at jeg likevel ikke klarte å utvikle den nødvendige tillit til Haugen Askland. For meg virket det som om mine egne ressurser i arbeidet med å fremme helse dels virket uinteressant, dels truende på legen. Han fremsto forenklende, konvensjonell og tidvis svært paternalistisk i sine løsningsforslag. For personer med med komplekse problemstillinger, feks knyttet til nedbrytende og helseskadelige forhold på arbeidsplassen, har nok ikke Haugen Askland nyanserikdom, ydmykhet og empati i tilstrekkelig grad. Jeg finner grunner til å tro at det kan dreie seg om manglende erfaring/livserfaring. Jeg håper uansett det er slik det forholder seg.