Frikk Nilssen

Kirkeveien 230 1383 Asker

Siste vurderinger av Frikk Nilssen

Kunnskapsrik og tillitsskapende

Lege: Frikk Egil Nilssen Skrevet

Har brukt Frikk i 35 år og er en av de beste legene jeg har hatt erfaring med. Han er flink til å lytte og fin prate fortrolig med. Jeg har alltid fått den medisinske hjelpen jeg trenger hos han.

Beste lege jeg har hatt.

Lege: Frikk Egil Nilssen Skrevet

Jeg har brukt Frikk i 17 år og han er en lege som lytter, tar deg alltid alvorlig og henviser deg videre hvis han føler det er nødvendig. Lett å få time. Gir han mine beste anbefalinger.

En flott og vennlig lege.

Lege: Frikk Egil Nilssen Skrevet

Grunnet flytting måtte jeg dessverre bytte fastlege i dag. I løpet av mine 25 år har Frikk Nilssen vært min fastlege i 15 år.
Han har fulgt opp både små og store problemer.
Han er morsom, blid og imøtekommende. Jeg føler at han tar meg seriøst og det er kort ventetid for time. Har også fått komme inn på dagen da det har vært behov for det.

Det er videre veldig hyggelige sekretærer på dette legekontoret. Utrolig hjelpsomme og blide damer.

Seriøs og lyttende

Lege: Frikk Egil Nilssen Skrevet

Opplever ham som oppriktig interessert og respektfull. Han kommer ikke med lettvinte løsninger og det føles alltid som han vil det beste.
Går også til ham med barna mine og de synes han er helt super!

Fantastisk tilgjengelighet, dårlig oppfølging

Lege: Frikk Egil Nilssen Skrevet

Veldig lett å få time, og resepsjonist er utrolig hyggelig. Dr. Nilssen er en hyggelig mann, men virker ofte uinteressert, og jeg har flere ganger dratt hjem med en følelse av at han ikke var helt sikkert på hva han gjorde eller hvilken diagnose jeg hadde eller at jeg hadde fått riktig medisin.