Fastlegehuset

Stasjonsveien 5 2010 Strømmen

Siste vurderinger av Fastlegehuset

Alt for stressa!

Lege: Jan Arvid Prytz Skrevet

Dr Prytz er en faglig dyktig lege. Men desverre synes jeg mangel på tid, veldig stressa lege.
Synes det er vanskelig å bli hørt, kan ta opp en ting men senere forstår jeg at jeg må forklare meg igjen.
Men han er direkte, og det liker jeg.
Men for min del så trenger jeg en som lytter og bli hørt som pasient.

Dyktig, empatisk og "ser" pasientene.

Lege: Gerd Elin Albert-Hoff Skrevet

Jeg har ikke vært annet enn strålende fornøyd da jeg byttet til Gerd etter at min gode gamle fastlege pensjonerte seg. Jeg var redd for at jeg ikke kom til å finne en like dyktig og empatisk lege som min forrige. Hun lytter og ser deg som pasient. Og hun har vært herlig gjennom en periode da jeg var mye syk, gjennom en vanskelig periode under min graviditet. Hun var så snill at hun tilbød å være tilgjengelig på mail en fredags kveld etter at jeg skulle gjennomgå et inngrep på sykehuset. Da ble jeg målløs! Og hun gir en trygghetsfølelse som gjør at du deler mer enn man kanskje tørr ellers. I mine øyne er hun rett og slett fantastisk. Det lille, litt gamle, men sjarmerende lokalet veier opp mot denne flotte legen. Og sykepleierne er alltid hyggelige og imøtekommende. Anbefales på det sterkeste!

Flink, hyggelig og nøye

Lege: Gerd Elin Albert-Hoff Skrevet

Gerd Elin er veldig hyggelig og imøtekommende. Hun tar deg på alvor og lytter til det du har å si. Hun tar prøver og undersøker for å finne en løsning på et problem. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt og hun er flink til å følge opp. Lokalene og venteværelset er gammelt og slitt, men selve legekontoret er bra. Greit med parkering enten på storsenteret eller rett utenfor kontoret. Veldig hyggelig dame i resepsjonen.
Litt vanskelig å komme gjennom på telefon, men veldig enkelt å ta kontakt på nett. Gerd Elin anbefales på det sterkeste!

Veldig fornøyd

Lege: Jan Arvid Prytz Skrevet

Jeg har hatt Prytz som min fastlege siden 2007 frem til i fjor 2017. Har alltid vært fornøyd med han, ikke stort å klage på. Jeg har aldri vært borti en lege som tar seg mer tid med pasientene sine, hører på hva dem har å fortelle og kommer alltid med gode tilbakemeldinger og råd. Det er godt å kunne prate med en lege som vet om historien din, ting du har opplevd og slitt med, han har har utrolig god forståelse og kommer alltid med gode "tips" for å gjøre dagen enda bedre.

Eneste grunnen til at jeg valgte å gå bort fra han er fordi jeg ikke føler meg helt komfortabel med å ha en mannlig lege når det kommer til å ta celleprøver osv.

Dyktig lege, men vanskelig å få time

Lege: Gerd Elin Albert-Hoff Skrevet

Gerd Elin Albert-Hoff opplevde jeg som en hyggelig og imøtekommende lege. Hun var en aktiv lytter og virket interessert i det jeg hadde å fortelle. Jeg hadde bare gode erfaringer med henne som lege. Dessverre er det vanskelig å få time hos henne samme dag, og jeg opplevde ofte å bli avvist på telefon av resepsjonisten når det gjaldt barna.

Jeg byttet derfor tilbake til min gamle fastlege som alltid gir barna time på dagen selv om det kan bli en del venting før man slipper inn.

Jeg liker ikke lokalet hvor fastlegen holder til. Det oppleves nærmest som et skur og venteværelset er egentlig kun en gang med noen stoler. De burde flytte til mer egnede lokaler.