Langesund Legesenter

Bambleveien 24 3970 Langesund

Siste vurderinger av Langesund Legesenter

Aldri hatt en bedre fastlege!

Lege: Anne Solheim Bentzen Skrevet

Jeg har hatt Bentzen som fastlege over mange år. Hun har alltid tatt meg på alvor, og oppleves dedikert og dyktig. Dersom hun har vært usikker har hun sjekket med spesialister, noe som er svært betryggende.

Imøtekommende, effektiv, hjelpsom

Lege: Hilde Salen Skrevet

Fastlege i ca 1 år. Opplever Dr. Hilde Salen som en tillitsfull og hyggelig fastlege. Hun er flink til å henvise videre til spesialister og tar din situasjon eller problemstilling på alvor. Hun er rolig under timen og du kan føle deg avslappet og ivaretatt. Jeg kan trygt anbefale Dr. Hilde Salen som fastlege :) Sekretærene på Langesund Legesenter er også effektive og hjelpsomme, både på tlf og i skranken.

Alt du ser etter hos en lege!

Lege: Halvor Haavardsønn Gjestland Skrevet

Jeg har fått veldig god oppfølging av Dr. Gjestland i flere år nå. Han er lyttende, empatisk, løsningsorientert og dyktig lege. Søker hjelp hos andre og er ærlig dersom det er noe han er usikker på. Kan da henvise videre eller kontakte andre instanser. Tar deg seriøst. Anbefales på det sterkeste.

Misfornøyd

Lege: Halvor Haavardsønn Gjestland Skrevet

Han var vært vekk i 1 år og er tilgjengelig vær 14 dag.....
Og har 48 på vente liste

Jeg likte han men ikke nå lenger

Men han er lege som har vært der for pasientene sine

Men nå fortiden så syns jeg ikke at han gjør jobben sin riktig....det er en skam syns jeg

Fantastisk

Lege: Jan Erik Karlsen Skrevet

Dette er en fantastisk lege. Tar deg på alvor, lytter og gir gode tilbakemeldinger.
Han kan faget sitt. Håper det blir lenge til han trer inn i pensjonisttilværelsen.
Dessverre er det helsesekretærer der som er lite imøtekommende og det virker som de rett og slett ikke er ute etter å hjelpe.