Langesund Legesenter

Telefonnummer35 96 88 1035 96 88 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bambleveien 24 3970 Langesund

Siste vurderinger av Langesund Legesenter

Flink og trygg

Lege: Jan Erik Karlsen Skrevet

Legen er flink, men skrankedamene er aldri hyggelige. Samtidig får jeg aldri beskjed om ting når jeg skal, må ofte ringe flere ganger før jeg får beskjed om hva som faktisk skjer.

Lite engasjert

Lege: Jan Erik Karlsen Skrevet

Har hatt Karlsen som fastlege i tre eller fire år. Har det siste året hatt behov for hyppigere kontroller og besøk enn normalt. Opplever at han ikke lytter og får en opplevelse av at han bagatelliserer plagene jeg går med. Han har også flere ganger glemt å sjekke opp prøvesvar eller følge opp det jeg er der for. Han virker slepphendt og uengasjert.

Jan Erik Karlsen

Lege: Jan Erik Karlsen Skrevet

Utrolig flott lege. Har snart hatt han i 30 år. Aldri følt meg dum når jeg spør om ting, han tar seg alltid tid ..

Beste legen jeg har hatt

Lege: Michael Lissner Skrevet

Rolig, ydmyk og lytter til pasientene sine. Faglig dyktig og enkel å samarbeide med. God både på fysisk og psykisk sykdommer. Alltid vennlig, behagelig og hyggelig når man kommer. Svært tilgjengelig og god på oppfølging. Rett og slett beste legen i området :)

Trygg og vet hva han snakker om

Lege: Bernt Filip Kristiansen Hasseleid Skrevet

Har hatt Bernt Filip som lege en stund nå og aldri møtt noen som er så kunnskapsrik og forståelsesfull.tommel opp😊