Langesund Legesenter

Bambleveien 24 3970 Langesund

Siste vurderinger av behandlere ved Langesund Legesenter

Trygg og kunnskapfull!

Lege: Jan Erik Karlsen Skrevet

Flink og lyttende lege!! Sender videre der det er nødvendig. Kunnskapsrik, trygg og god behandler!
Håper jeg får beholde han lenge!

Resepsjon

Lege: Une Solfrid Vigdisdatter Beck Skrevet

Nesten umulig å komme frem til resepsjonen på telefon! Respektløst! Mange ganger raskere å møte opp personlig. Bor ca 1 km fra legekontoret. Meget fornøyd med min fastlege.

Aldri hatt en bedre fastlege!

Lege: Anne Solheim Bentzen Skrevet

Jeg har hatt Bentzen som fastlege over mange år. Hun har alltid tatt meg på alvor, og oppleves dedikert og dyktig. Dersom hun har vært usikker har hun sjekket med spesialister, noe som er svært betryggende.

Imøtekommende, effektiv, hjelpsom

Lege: Hilde Salen Skrevet

Fastlege i ca 1 år. Opplever Dr. Hilde Salen som en tillitsfull og hyggelig fastlege. Hun er flink til å henvise videre til spesialister og tar din situasjon eller problemstilling på alvor. Hun er rolig under timen og du kan føle deg avslappet og ivaretatt. Jeg kan trygt anbefale Dr. Hilde Salen som fastlege :) Sekretærene på Langesund Legesenter er også effektive og hjelpsomme, både på tlf og i skranken.

Alt du ser etter hos en lege!

Lege: Halvor Haavardsønn Gjestland Skrevet

Jeg har fått veldig god oppfølging av Dr. Gjestland i flere år nå. Han er lyttende, empatisk, løsningsorientert og dyktig lege. Søker hjelp hos andre og er ærlig dersom det er noe han er usikker på. Kan da henvise videre eller kontakte andre instanser. Tar deg seriøst. Anbefales på det sterkeste.