Langesund Legesenter

Bambleveien 24 3970 Langesund

Siste vurderinger av Langesund Legesenter

Alt du ser etter hos en lege!

Lege: Halvor Haavardsønn Gjestland Skrevet

Jeg har fått veldig god oppfølging av Dr. Gjestland i flere år nå. Han er lyttende, empatisk, løsningsorientert og dyktig lege. Søker hjelp hos andre og er ærlig dersom det er noe han er usikker på. Kan da henvise videre eller kontakte andre instanser. Tar deg seriøst. Anbefales på det sterkeste.

Misfornøyd

Lege: Halvor Haavardsønn Gjestland Skrevet

Han var vært vekk i 1 år og er tilgjengelig vær 14 dag.....
Og har 48 på vente liste

Jeg likte han men ikke nå lenger

Men han er lege som har vært der for pasientene sine

Men nå fortiden så syns jeg ikke at han gjør jobben sin riktig....det er en skam syns jeg

Fantastisk

Lege: Jan Erik Karlsen Skrevet

Dette er en fantastisk lege. Tar deg på alvor, lytter og gir gode tilbakemeldinger.
Han kan faget sitt. Håper det blir lenge til han trer inn i pensjonisttilværelsen.
Dessverre er det helsesekretærer der som er lite imøtekommende og det virker som de rett og slett ikke er ute etter å hjelpe.

Flink og trygg

Lege: Jan Erik Karlsen Skrevet

Legen er flink, men skrankedamene er aldri hyggelige. Samtidig får jeg aldri beskjed om ting når jeg skal, må ofte ringe flere ganger før jeg får beskjed om hva som faktisk skjer.

Lite engasjert

Lege: Jan Erik Karlsen Skrevet

Har hatt Karlsen som fastlege i tre eller fire år. Har det siste året hatt behov for hyppigere kontroller og besøk enn normalt. Opplever at han ikke lytter og får en opplevelse av at han bagatelliserer plagene jeg går med. Han har også flere ganger glemt å sjekke opp prøvesvar eller følge opp det jeg er der for. Han virker slepphendt og uengasjert.