Avesta Medics Legesenter

Sognsv. 75A, 3. Et. 0855 Oslo

Siste vurderinger av Avesta Medics Legesenter

Upålitelig og rotete!

Lege: Ivan Zafirov Soultanov Skrevet

Hun tror ikke på hva pasienten forteller og konkluderer med diagnosen med engang uten å ta blodprøve eller sjekke tilstanden til pasienten. Hun virker nedlatende og tar ikke hensyn til mine spørsmål og bruker så lite tid til å lytte til pasienten.

Ikke noen til å stole på!

Lege: Ivan Zafirov Soultanov Skrevet

Vikaren Tatyana Gancheva Todorova-Grigorova virker arrogant og tar ikke pasienten på alvor. I tillegg tar hun veldig lite tid til å lytte til pasienten om hun gidder å gjøre det, altså timen hos henne varer i 5 minutter eller noe mindre. Har vært hos henne flere ganger uten å vite hva jeg kan gjøre angående min situasjon. Hun smiler bare når hun spør : "skal du betale med kort?"

Inkompetent lege!

Lege: Ivan Zafirov Soultanov Skrevet

Min personlige erfaring med denne legen er at han mangler faglig kompetanse, har store språkproblemer, svært stresset og lytter ikke til pasienten. Jeg vil absolutt fraråde andre å velge vedkommende som sin fastlege.

The worest ''doctor'' in the world

* High temper
* Does not hear
* Not motivetaed at all
* Bad language
* I highly, highly not recommend this so called ''doctor''

Veldig dårlig opplevelse med vikaren Tatyana Todorova

Lege: Ivan Zafirov Soultanov Skrevet

Jeg hadde en veldig dårlig opplevelse med Tatyana Todorova, en vikar til fastlege Ivan Zafirov Soultanov.
Jeg er veldig fornøyd med lege Ivan Soultanov. Han er forståelsesfull og gjør nok det han kan for å hjelpe, og fremstår som hyggelig og sympatisk. Men hans vikar er helt motsatt av ham.

Jeg oppfattet henne som en veldig kald og uoppmerksom fastlege. Hun var veldig misfornøyd med mitt besøk uten noen grunn. Sjekk på forhånd hvem dere skal møte. Håper at Ivan Soultanov snart kommer tilbake.