Avesta Medics Legesenter

Sognsv. 75A, 3. Et. 0855 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Avesta Medics Legesenter

en av de beste legene

Lege: Ivan Zafirov Soultanov Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med både Ivan Zafirov Soultanov og Tatyana Gancheva Todorova-Grigorova. Bred faglig kompetanse, meget dyktige leger med stor allmenkunnskap. Sender deg hurtig videre til spesialist ved behov og får fort svar på sms. Alltid lett tilgjengelige. Har de som fastlege i flere år.

Upålitelig og rotete!

Lege: Ivan Zafirov Soultanov Skrevet

Hun tror ikke på hva pasienten forteller og konkluderer med diagnosen med engang uten å ta blodprøve eller sjekke tilstanden til pasienten. Hun virker nedlatende og tar ikke hensyn til mine spørsmål og bruker så lite tid til å lytte til pasienten.

Ikke noen til å stole på!

Lege: Ivan Zafirov Soultanov Skrevet

Vikaren Tatyana Gancheva Todorova-Grigorova virker arrogant og tar ikke pasienten på alvor. I tillegg tar hun veldig lite tid til å lytte til pasienten om hun gidder å gjøre det, altså timen hos henne varer i 5 minutter eller noe mindre. Har vært hos henne flere ganger uten å vite hva jeg kan gjøre angående min situasjon. Hun smiler bare når hun spør : "skal du betale med kort?"

Inkompetent lege!

Lege: Ivan Zafirov Soultanov Skrevet

Min personlige erfaring med denne legen er at han mangler faglig kompetanse, har store språkproblemer, svært stresset og lytter ikke til pasienten. Jeg vil absolutt fraråde andre å velge vedkommende som sin fastlege.

The worest ''doctor'' in the world

* High temper
* Does not hear
* Not motivetaed at all
* Bad language
* I highly, highly not recommend this so called ''doctor''

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.