Legene i Oscarsgate 12

Oscars gate 12 0352 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Legene i Oscarsgate 12

Trygg

Lege: Johan Runar Bro Sundin Skrevet

Har hatt Sundin som fastlege i over 2 år og er svært fornøyd. Er ingen enkel pasient, fordi jeg er lege selv. Vi kan være uenige, men det provoserer ham tilsynelatende ikke. Jeg er så glad for at Johan Sundin er min fastlege. Han er relativt ung (i 40 årene), jeg blir snart 70 år og fremdeles yrkesaktiv.

Uinteressert og uoppmerksom

Lege: Anette Katharina Bender Skrevet

Fikk altid følelsen av å være i veien, at mine opplevelser eller symptomer ikke var rett. Ofte en krass tone og avvisning av forespørsler. Lite behjelpelig med henvisninger til spesialist eller prøvetakning. Opplyste heller ikke tydelig om at hun skrev ut resepter på homeopatmidler i stedet for medisiner.

Imøtekommende, kunnskapsrik,

Lege: Anette Katharina Bender Skrevet

Har henne som min favoritt lege. Har blitt møtt på så fin måte, både jeg og barna. Setter stor pris på at hun har en holistisk tilnærming. Var svært støttende når jeg hadde mitt første barn.

Veldig bra lege

Lege: Arne Enge Skrevet

Jeg har hatt Arne Enge som fastlege i mange år og føler meg alltid godt i ivaretatt og forstått. Han har en behagelig og hyggelig framtoning og tar seg tid til å lytte og gi god informasjon. Veldig fornøyd

Lege: Arne Enge Skrevet

Tar seg tid til å lytte. Møter meg med respekt. Er et medmenneske, samtidig som han har lang erfaring, og er en dyktig lege.