Legene i Oscarsgate 12

Oscars gate 12 0352 Oslo

Siste vurderinger av Legene i Oscarsgate 12

Kan ikke anbefale denne legen

Lege: Martin Spon Skrevet

Jeg hadde Gro Nilsen som lege i 20 år, og følte meg alltid tatt på alvor, og det skapte trygghet. For en stund siden ble jeg akutt syk, men jeg syntes ikke at Martin Spon virket spesielt interessert i å finne ut hva som feilte meg, og han fremsto også som irriterende belærende. Har nå byttet fastlege.

Dårlig match

Lege: Martin Spon Skrevet

Dr. Martin Spon og jeg er nok en dårlig match. Følte at jeg ble møtt med en nedlatende holdning. Virker lite effektiv. Snakker mye selv og lytter tilsvarende lite

Passivt aggressivt och professionellt bemötande

Lege: Anette Katharina Bender Skrevet

Beställde tid hos Anette Bender och fick en timme samma dag. Nær jag beskrev mina symptom och grunden till varför jag kommit reagerade hon med att idiotförklara mig för att jag tagit upp hennes tid, då det egentligen var en akuttimme - något jag inte hade blivit informerad om vid timesbeställning. Jag var tvungen att beklaga mig och förklara att det säkert blivit ett misstag, något hon besvarar med att jag hade en minut på mig att visa henne varför jag kommit, då hon hade två väninnor som väntade på henne utanför och att dem skulle i møte.
Jag har aldrig upplevt en läkare vara så oprofessionell någonsin. I tillägg till det har jag varit meget missnöjd med alla andra timer hos Anette Bender.

Ovenfra og ned holdning

Lege: Martin Spon Skrevet

Tenker tilbake på mine to møter med Martin Spon og sine sekretærer med skrekk og gru. I stedet for å drøfte min helsesituasjon og muligheter, endte vi opp med å diskutere i det vide og brede for å få tatt en enkel test - det resulterte i at jeg ikke fikk tatt testen. Begge sekretærene virket sure og arrogante. Tydeligvis ikke det rette miljøet for noen som ønsker å bli friske..

Min nye fastlege gav meg forøvrig mulighet for denne testen uten spørsmål.

Anbefaler ikke

Lege: Martin Spon Skrevet

Anbefaler ikke Martin Spon som fastlege. Dårlig tid, hørte lite på pasienten, belærende og ikke hyggelig i møte med han. Har tidligere hatt Gro Nilsen i mange år og har vært svært fornøyd.